اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

31 روز اسارت در چنگ گروگانگیران سه‌ میلیاردی


اعضای باندی كه با ربودن تاجری ثروتمند قصد داشتند از او سه‌میلیاردتومان باج بگیرند، توسط ماموران پلیس دستگیر شدند.

شرق: اعضای باندی كه با ربودن تاجری ثروتمند قصد داشتند از او سه‌میلیاردتومان باج بگیرند، توسط ماموران پلیس دستگیر شدند.

شهروندانی كه ساعت 9 صبح روز 11 خرداد از خیابان ظفر رد می‌شدند، خود را در برابر صحنه‌ای عجیب دیدند و مشاهده كردند مردی از پنجره طبقه پنجم ساختمان شش‌طبقه‌ای به پایین پرید.

 او به محض اینكه مردم دورش جمع شدند با نشان دادن دو مرد گفت آنها وی را گروگان گرفته بودند. به همین دلیل مردم آن دو نفر را دستگیر كردند و در اختیار پلیس قرار دادند. مرد ربوده‌شده كه حسن نام دارد بعد از انتقال به پلیس آگاهی ماجرای گروگانگیری را شرح داد.

او گفت: «چندی قبل وقتی در خانه یكی از اقوام بودم مردی زنگ در را زد و با این ادعا كه با خودرو من تصادف كرده است مرا فراخواند وقتی جلو رفتم شش مرد كه یكی از آنها لباس پلیس به تن داشت به طرفم آمدند و گفتند من متهم به اختلاس هستم و باید همراه‌شان بروم. قبل از اینكه بتوانم واكنشی نشان دهم آنها دستان و چشمانم را بستند و مرا به خانه‌ای بردند و شروع به شكنجه كردند و گفتند باید سه‌میلیاردتومان از اموالم را به نام آنها كنم ولی من در برابر خواسته‌شان مقاومت كردم.»

 شاكی ادامه داد: «متهمان بعد از چند روز شبانه مرا به خانه دیگری بردند و باز هم همان شكنجه‌ها تكرار شد من در مجموع 31 روز اسیر گروگانگیران بودم و در این مدت شش بار محل نگهداری‌ام را تغییر دادند. آنها مرتب مرا تحت فشار می‌گذاشتند تا اینكه بالاخره طاقتم تمام شد و چند برگ چك سفید امضا و شش وكالت رسمی برای اموالم به آنها دادم اما هنوز اسیر آنها بودم تا اینكه بالاخره توانستم فرار كنم و با وارد شدن به ساختمانی دیگر خودم را از طبقه پنجم به پایین بیندازم.»

 این مرد در ادامه توضیح داد: «من نمی‌دانم آدم‌ربایان چند نفر بودند و در تمام مدت چشمانم نیز بسته بود اما صدای دو نفر از آنها را شناختم و مطمئن هستم یكی از آنها صاحب شركتی است كه حدود دو سال قبل دو‌میلیاردتومان جنس به او فروخته بودم. نفر دوم هم مدیر مالی همان شركت بود.»

 ماموران در ادامه تحقیقات با بازجویی از متهمان دستگیرشده فهمیدند آن دو از اعضای یك باند شش‌نفری هستند. به همین دلیل عملیاتی ویژه را طرح‌ریزی و صبح دیروز چهار متهم دیگر این پرونده را نیز بازداشت كردند. در حال حاضر بازجویی از متهمان آغاز شده است.
     


ویدیو مرتبط :
دستگیری گروگانگیران میلیاردی در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر ویژه روز - سه شنبه 31 مرداد 1391



تصاویر,تصاویر زیبا,تصاویر روز,عکس اردوی آمادگی بانوان والیبالیست


تصاویر,تصاویر زیبا,تصاویر روز,عکس چین؛ کشور خودکشی/در هر دو دقیقه در کشور چین یک نفر سعی می کند خودکشی کند


تصاویر,تصاویر زیبا,تصاویر روز,عکس ترانه علیدوستی، حامد بهداد، مازیار میری، آزیتا حاجیان و... در سینما آزادی در حال جمع‌آوری کمک


تصاویر,تصاویر زیبا,تصاویر روز,عکس بازی پسر بچه های فلسطینی در نوار غزه


تصاویر,تصاویر زیبا,تصاویر روز,عکس آب بازی فیل باغ وحش هانوفر آلمان


تصاویر,تصاویر زیبا,تصاویر روز,عکس گل اندود شدن پنگوئن ها در دریاچه ای در جورجیا آمریکا


تصاویر,تصاویر زیبا,تصاویر روز,عکس جشنواره بالن در آلمان


تصاویر,تصاویر زیبا,تصاویر روز,عکس رونمایی از جدیدترین خودروی مک لارن؛ ایکس وان


تصاویر,تصاویر زیبا,تصاویر روز,عکس راه‌اندازی هتل در 48 ساعت!(انگلیس)


تصاویر,تصاویر زیبا,تصاویر روز,عکس رژه ورزشکاران مدال آور ژاپن در المپیک لندن در یکی از خیابان های اصلی توکیو


 

 منایع:

فرارو،عصرایران