اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

3 کشته در تصادف نیسان با کامیون



رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: صبح امروز تصادف در اتوبان زنجان-تبریز سه کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.

سرهنگ علی اصغر شیر محمدی در گفتگو با مهر افزود: ساعت شش صبح پنج شنبه در محور اتوبان زنجان به تبریز کیلومتر ۶۸ برخورد دو دستگاه کامیون بنز و ولو و یک دستگاه وانت نیسان سه کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.

وی علت اصلی وقوع این حادثه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی عنوان کرد و ادامه داد: این حادثه به دلیل خستگی و خواب آلوده گی راننده کامیوون وولو رخ  داد.

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: در این تصادف وانت نیسان به علت پنجری لاستیک در حاشیه جاده توقف کرد و کامیون وولو از عقب با وانت نیسان برخورد کرده و دو نفر را به کام  مرگ کشاند و  متاسفانه بعد از این برخورد کامیون وولو مجدد با یک دستگاه کامیون بنز برخورد کرده که در این برخورد، کامیون وولو هم دچار حریق می شود و راننده این کامیون در دم فوت می کند.

سرهنگ شیر محمدی تصریح کرد: رانندگان به محض خستگی و خواب آلودگی چند ساعتی استراحت کرده و بعد اقدام به سفر بکنند.

وی افزود: از آغاز سال جاری تاکنون بیش از ۵۰ درصد از تصادفات در جاده های استان زنجان خستگی و خواب آلودگی است چرا که راننده با وجود خستگی عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه را ندارد.

 

 اخبار حوادث  -  مهر  


ویدیو مرتبط :
8 کشته در تصادف کامیون در چین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

12 کشته در تصادف کامیون با اتوبوس در جاده دامغان به شاهرود




اخبار حوادث - تصادف اتوبوس با کامیون حامل چسب 12 کشته بر جا گذاشت

تصادف اتوبوس مسافربری با کامیون حامل چسب و مواد شیمیایی در جاده دامغان به شاهرود شب گذشته 12 کشته و 20 مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش فارس، سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد: برخورد اتوبوس بنز مسافربری با کامیون حامل چسب و مواد شیمیایی شب گذشته به حریق دو خودرو منجر شد و طی این حادثه 41 نفر سرنشینان این خودروها دچار آسیب شدند.

سازمان امداد و نجات هلال احمر در گزارش خود افزود: با اطلاع رسانی اورژانس، مأموران امداد و نجات نیز به محل حادثه رسیدند و مشخص شد که طی این حادثه 12 نفر جان خود را از دست داده اند و 20 نفر از مجروحان نیازمند انتقال به بیمارستان هستند که 16 نفر آنها با آمبولانسهای اورژانس کشور و 4 نفر آنها به وسیله نیروهای سازمان امداد و نجات هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.

بر اساس این گزارش علت این حادثه نقص فنی اتوبوس مسافربری و برخورد آن با کامیون بوده است.

اخبار حوادث -فارس