اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

3 وزیر مسلمان در کابینه فرانسوا اولاند



3 وزیر مسلمان در کابینه فرانسوا اولاند

در کابینه جدید فرانسه که متشکل از 34 وزیر است، 3 وزیر مسلمان حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری المختصر ؛ نجاه قاسم بلقاسم، مغربی تبار، وزارت حقوق زنان را در کابینه جدید که به ریاست ژان مارک ارو تشکیل شد به دست گرفته است.

بلقاسم مشاور فرانسوا اولاند در تبلیغات انتخاباتی بوده است و در حال حاضر علاوه بر وزارت حقوق زنان، سخنگوی رسمی کابینه فرانسه نیز هست.

بر اساس این گزارش، یمینه بینگوی، با تابعیت الجزایری وزیر امور فرانسویان مقیم خارج از کشور را در فرانسه به دست گرفت و قادر عریف الجزایری تبار نیز سومین عضو مسلمان کابینه ژان مارک ارو است./باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
شاهکارهای فرانسوا اولاند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست بشار اسد از فرانسوا اولاند



درخواست بشار اسد از فرانسوا اولاند

اسد كه در گفتگو با شبكه تلویزیونی راشا تودی سخن می گفت، افزود: امیدوارم كه رییس جمهور جدید فرانسه بیشتر به منافع كشورش فكر كند و مطمئنم كه پاریس نباید به ایجاد بحران در خاورمیانه و كل جهان عرب ادامه دهد.

ایرنا: بشار اسد رییس جمهور سوریه خطاب به فرانسوا اولاند همتای فرانسوی خود خواستار تغییر در سیاست خارجی پاریس در قبال دمشق شد.

به گزارش نشریه فرانسوی لوپوئن، بشار اسد خطاب به اولاند گفت: فرانسه باید بیش از این به منافع خود توجه كند و تغییراتی را در سیاست پاریس در قبال سوریه انجام دهد.

بنابر این گزارش،‌ اسد كه در گفتگو با شبكه تلویزیونی راشا تودی سخن می گفت، افزود: امیدوارم كه رییس جمهور جدید فرانسه بیشتر به منافع كشورش فكر كند و مطمئنم كه پاریس نباید به ایجاد بحران در خاورمیانه و كل جهان عرب ادامه دهد.

بشار اسد در بخش دیگری از سخنان خود تاكید كرد؛ سووال اینجاست كه ببینیم فرانسه طی یك سال اخیر در سیاست خود در قبال سوریه، لبنان و دیگر كشورها موفق بوده است./ایرنا