اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

3 شرط دولت برای بازنشستگی پیش از موعد


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور 3 شرط بازنشستگی پیش از موعد در سال 94 بدون سنوات ارفاقی را ابلاغ کرد که براساس آن ارائه درخواست استخدام جدید به جای افرادی که بازنشسته می شوند، ممنوع است.

خبرگزاری ایرنا: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور 3 شرط بازنشستگی پیش از موعد در سال 94 بدون سنوات ارفاقی را ابلاغ کرد که براساس آن ارائه درخواست استخدام جدید به جای افرادی که بازنشسته می شوند، ممنوع است.

محمدباقر نوبخت بخشنامه نحوه موافقت با بازنشستگی پیش از موعد در سال 94 موضوع مصوبه شماره 50960 مورخ سوم تیرماه 94 سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور را به شرح زیر ابلاغ کرد.

بخشنامه به کلیه دستگاه های اجرایی مشمول قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت مصوب 86/6/5 و قانون تمدید آن:

در اجرای بند (ج) تبصره (18) ماده واحده قانون بودجه سال 1394 کل کشور، بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دستگاه های اجرایی مشمول قانون مذکور بدون سنوات ارفاقی و با رعایت موارد زیر مجاز می باشد:

1 - بازنشستگی پیش از موعد کارکنان با رعایت قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت و آیین نامه اجرایی آن و سایر قوانین و مقررات ذیربط در سقف حداکثر پنج درصد اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی (ملی و استانی) با مسؤولیت بالاترین مقام اجرایی دستگاه یا مقام مجاز موضوع مواد (52) و (53) قانون محاسبات عمومی کشور، بدون سنوات ارفاقی و با پرداخت کامل پاداش پایان خدمت و ذخیره مرخصی موضوع ماده (107) قانون مدیریت خدمات کشوری با رعایت سقف حداکثر پنج درصد اعتبارات هزینه ای مجاز است.

2 - ارائه درخواست استخدام جدید به جای افرادی که از محل مجوز بند (ج) تبصره (18) بازنشسته می شوند موضوعیت ندارد و هرگونه استخدامی در چارچوب نظام جامع نیروی انسانی که از سوی شورای عالی اداری ابلاغ شده است، امکان پذیر می باشد.

3 - دستگاه های اجرایی موظفند در مقاطع شش ماهه فهرست کارکنانی را که از محل مجوز مذکور بازنشسته شده اند با قید مشخصات استخدامی هر یک از آنان به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی این سازمان ارسال نمایند.


ویدیو مرتبط :
طرح بازنشستگی پیش از موعد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اجرای حکم بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت تصویب شد



اجرای حکم بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت تصویب شد

خانه ملت: با نظر موافق نمایندگان اجرای حکم بازنشستگی بیش از موعد کارکنان دولت و هزینه های آنها از محل منابع دستگاه ها و واگذاری اموال دولتی قابل پرداخت است.

نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه 24 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی و در ادامه بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه 91 کل کشور با جزء 7 بند 13 موافقت کردند.

بر مبنای جزء 7 بند 13  اجرای این حکم از محل منابع دستگاه‌ها و واگذاری اموال دولتی قابل پرداخت است./خانه  ملت