اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

3 ایرانی نامزد محبوب‌ ترین بازیکنان جهان


3 بازیکن ایرانی در فهرست نامزدهای محبوب‌ترین بازیکنان دنیا راه پیدا کردند.

خبرگزاری فارس:  3 بازیکن ایرانی در فهرست نامزدهای محبوب‌ترین بازیکنان دنیا راه پیدا کردند.
 
 سایت آمار و ارقام فوتبال همه ساله نظرسنجی برای انتخاب محبوب‌ترین بازیکنان فوتبال دنیا را برگزار می‌کند و در نظرسنجی امسال که مرحله اول آن به پایان رسیده نام 3 ایرانی به چشم می‌خورد.


مهدی مهدوی کیا، محرم نویدکیا، سید مهدی رحمتی نام 3 بازیکن ایرانی حاضر در این فهرست هستند.

در مرحله دوم این نظرسنجی محبوب‌ترین‌های هر قاره به صورت جداگانه از تاریخ 15 اکتبر (روز گذشته) تا 30 نوامبر (دهم آذر) از سوی مردم انتخاب خواهند شد.

در مرحله سوم نیز 5 بازیکن برتر در این نظرسنجی از آفریقا، آسیا و منطقه کونکاکاف به علاوه 8 بازیکن برتر اروپا و آمریکای جنوبی انتخاب خواهند شد تا جمعا 32 نفر در نظرسنجی برای محبوب‌ترین بازیکن دنیا قرار بگیرند.

رأی گیری مرحله سوم بین اول دسامبر (یازدهم آذر) و سوم ژانویه (سیزدهم دی) برگزار خواهد شد تا محبوب‌ترین بازیکن دنیا در سال 2012 انتخاب شود.


ویدیو مرتبط :
نامزد جایزه برترین بازیکنان فوتبال اروپا 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریمی و مجیدی نامزد محبوب‌ترین بازیکن جهان



 

 

 

کریمی و مجیدی نامزد محبوب‌ترین بازیکن جهان

 

 

در لیستی که توسط فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار منتشر شده است، نام بهترین بازیکنان جهان نظیر کریستیانو رونالدو و لیونل مسی وجود دارد.

 

خبرآنلاین: فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار، امسال هم می‌خواهد با رای کاربران خود محبوب‌ترین فوتبالیست دنیا را انتخاب کند. در حالی که سال گذشته فرهاد مجیدی از نظر کاربران این سایت محبوب‌ترین بازیکن جهان شد، امسال هم نام مجیدی در لیست این سایت وجود دارد. نام علی کریمی هم بین بازیکنان آسیایی وجود دارد. انتخاب محبوب‌ترین بازیکن دنیا دو مرحله دارد. در مرحله اول که مهلت آن تا 24 آذر است، 3 نفر برتر قاره‌های آسیا، آفریقا و منطقه کونکاکاف انتخاب می‌شوند و همراه با 5 نفر اول قاره اروپا و آمریکای جنوبی و نفر اول قاره اقیانوسیه که جمعا 20 نفر می‌شوند به مرحله دوم می‌روند.

 

مرحله دوم رای‌گیری هم از 25 آذر تا 15 دی برگزار می‌شود. در نهایت محبوب‌ترین بازیکن جهان از میان 20 بازیکن راه یافته به مرحله دوم انتخاب می‌شود. در لیستی که توسط فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار منتشر شده است، نام بهترین بازیکنان جهان نظیر کریستیانو رونالدو و لیونل مسی وجود دارد. پارسال هم این نفرات در لیست حضور داشتند اما در نهایت فرهاد مجیدی محبوب‌ترین بازیکن جهان شناخته شد!

منبع:khabaronline.ir