اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

3هزار عملیات امداد توسط هلال احمر


معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: از آغاز طرح نوروزی تاکنون سه هزار عملیات امداد و نجات جاده ای در بخش حوادث و اسکان اضطراری با تلاش نیروهای هلال احمر انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا: ˈ ناصر چرخ ساز ˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس آمارها، انجام عملیات امداد و نجات در دور اول تعطیلات نوروزی 20 درصد کاهش یافت.

چرخ ساز تصریح کرد: در دور اول تعطیلات نوروزی امسال، سه محور تهران ـ مشهد، تهران ـ اصفهان و جاده های منتهی به استان های شمالی بیشترین درخواست عملیات امدادی را داشتند.

وی خاطرنشان کرد: هشت هزار نیروی امداد و نجات در قالب یک هزار و 260 پایگاه ثابت، سیار، موقت، هوایی، ساحلی و کوهستانی هلال احمر در نقاط مختلف کشور با پشتیبانی 17 فروند بالگرد مشغول خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ضمن بازدید و نظارت بر نحوه امدادرسانی در جاده های استان سمنان، افزود: شماره تماس 112 ندای امداد به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و کمک به مسافران جاده ای در سراسر کشور است.


ویدیو مرتبط :
عملیات امداد ونجات کوهستان هلال احمر تربت حیدریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واژگونی آمبولانس امداد هلال‌احمر بندرلنگه در مسیر امدادرسانی به بستک



اخبار,واژگونی آمبولانس


اخبار حوادث - ظهر امروز
واژگونی آمبولانس امداد هلال‌احمر بندرلنگه در مسیر امدادرسانی به بستک

آمبولانس امداد هلال‌احمر بندر لنگه در مسیر امدادرسانی به مردم زلزله‌زده بستک واژگون شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، ظهر امروز یک دستگاه آمبولانس امداد هلال‌احمر که برای امدادرسانی به مردم  زلزله بستک از بندرلنگه حرکت کرده بود در بین مسیر به علت نامساعد بودن هوا با یک دستگاه پژو که خودش دچار سانحه شده بود و مسیر را مسدود کرده بود برخورد و واژگون شد.

در این حادثه دو نفر از سه سرنشین آمبولانس مصدوم که حال یکی از آنان وخیم و دیگری دچار شکستگی دست شده است و حال عمومی یک نفر از آنان خوب است.

مصدومان آمبولانس امداد هلال‌اهمر برای مداوا به بندرعباس اعزام شدند.

اخبار حوادث - فارس