اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

270 هزار خانوار تهرانی بی ماهواره شدند!


دبیر کمیسیون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران از جمع‌آوری بیش از ۲۷۰ هزار ماهواره در پایتخت و ۱۵ شهرستان استان تهران خبر داد.

علی‌اکبر پور احمدنژاد دبیر کمیسیون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با اشاره به آمار کشفیات تجهیزات ماهواره در استان تهران اظهار داشت: آمارهای به دست آمده نشان می‌دهد در 9 ماهه نخست امسال بیش از 270 هزار سِت از تجهیزات ماهواره کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به جمع‌آوری این تجهیزات گفت: در یکی از اقدامات اخیر، موفق به کشف انباری از تجهیزات ماهواره‌ای در استان تهران شدیم که از این انبار صدها ستِ کامل از تجهیزات ماهواره‌ای کشف و ضبط شد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران افزود: جمع‌آوری 270 هزار ماهواره در 9 ماهه نخست امسال در شهر تهران و 15 شهرستان حاشیه‌ای استان تهران در حالی انجام شد که غالب این کشفیات، از سطح پایتخت انجام شده و ما شاهدیم که میل به استفاده از ماهواره در شهر تهران به مراتب بیشتر از شهرستان‌های حاشیه پایتخت است.


ویدیو مرتبط :
زن هفت هزار ساله ی تهرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

20 هزار خانوار تهرانی مرفه!


معاون برنامه ریزی استانداری تهران از انصراف 20 هزار خانوار تهرانی برای دریافت یارانه خبر داد و افزود: این خانواده ها هنوز هم می توانند به دبیرستان البرز برای دریافت یارانه مراجعه کنند.

نعمت الله ترکی با بیان اینکه امکان ثبت نام خانوارهایی که هنوز در سایت هدفمند کردن یارانه ها ثبت نام نکرده اند وجود دارد گفت: آمارها نشان می دهد که 20 هزار خانوار تهرانی تمایلی برای دریافت یارانه ندارند. ممکن است این افراد از وضعیت مالی خوبی برخوردار و یا فرصتی برای مراجعه نداشته اند.

وی افزود: همچنان مرکز درخواست و اصلاح فرایند دریافت یارانه در دبیرستان البرز تهران آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به شهروندان است.

معاون استاندار تهران در پاسخ به این پرسش که قرار بود تمامی متقاضیان انتقال از تهران تا پایان تیرماه منتقل شوند گفت: تا کنون دو هزار و 500 کارمند برای انتقال از تهران ثبت نام کرده اند که تاپایان تیرماه تمامی این افراد منتتقل و از تسهیلات انتقال استفاده می کنند.

ترکی از آغاز به کار طرح ایجاد بانک اطلاعاتی اموال دولتی خبر داد و افزود: این طرح در دو سازمان دولتی به صورت آزمایشی آغاز شده و به زودی در تمامی سازمانها اجرایی می شود.

منبع: خبرگزاری مهر