اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

27 عضو اصلی شرکت هرمی "کیونت" در تهران دستگیر شدند



رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری 27 عضو اصلی شرکت هرمی "کیونت" خبر داد.

   به گزارش  باشگاه خبرنگاران، سرهنگ شهرام مقدم  اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی و تلاش برای جذب افراد، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پس از انجام تحقیقات دریافتند که تعدادی از ساکنان استان زنجان عضو این شرکت بوده که با تلاش‌های صورت گرفته، محل تجمع  اعضای این شرکت هرمی در تهران شناسایی شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مراجع قضائی به استان تهران عزیمت و با همکاری پلیس آگاهی تهران موفق شدند از محل این شرکت هرمی که با نام "کیونت" فعالیت می‌کرد ، 27 عضو اصلی آن را دستگیر کنند.

وی در مورد نحوه فعالیت این شرکت‌ها گفت: اعضای شرکت‌های هرمی با ترفندهای مختلف و به عنوان "بازاریابی شبکه‌ای" به بهانه ایجاد اشتغال برای جوانان و به طمع انداختن افراد از نقاط مختلف کشور اقدام به عضوگیری می‌کنند.


 اخبار  حوادث  - باشگاه خبر  نگاران 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرشبکه یک شرکت هرمی دستگیر شد




 اخبار حوادث - سرشبکه یک شرکت هرمی دستگیر شد

 رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از دستگیری سرشبکه شرکت هرمی کیونت (QNet) شمال کشور در این استان خبر داد.

به گزارش آرمان، سرهنگ مهرداد مهرگان گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پس از دستگیری یکی از اعضای یکی مهم شرکت هرمی کیونت در هفته گذشته، موفق به شناسایی سرشبکه اصلی این شرکت در استان های شمالی کشور شدند.

وی افزود: ماموران اداره عملیات ویژه پس از انجام تحقیقات پلیسی محل های تردد و مخفیگاه های احتمالی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی این متهم 26 ساله را به اتهام اخلال دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه متهم با نام مستعار فاتح و با داشتن حدود تقریبی 200 زیرمجموعه در استان های شمالی فعالیت می کرد، گفت: متهم با لیدر ها و سرشبکه های شرکت هرمی کیونت در کشورهای عربی و هنگ کنگ ارتباط داشت و از این طریق ارز را از کشور خارج می کرد.

سرهنگ مهرگان اضافه کرد: تحقیقات نشان می دهد 99 درصد سود عضویت در این شرکت ها معمولا عاید سرشاخه و سرشبکه ها می شود و به زیر مجموعه ها سودی پرداخت نمی شود.

وی ادامه داد: پرداخت سودهای کلان، فریبی بیش نیست و نباید شهروندان به بهانه یک شبه پولدار شدن در این گونه شرکت ها عضو شده و سرمایه های خود را به آنها بسپارند.

دوم شهریورماه جاری نیز سرهنگ مهرگان رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری فردی 25 ساله اهل و ساکن مازندران که شبکه هرمی تشکیل داده و زیرشاخه های خود را در سطح وسیعی در کشور توسعه داده بود، خبر داد.

 

 اخبار حوادث - آرمان