اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

2500 نفر تعداد تلفات یمن


وزارت بهداشت یمن اعلام کرد که از آغاز تجاوزات هوایی عربستان تاکنون، ۲۵۵۴ یمنی کشته و ۸۶۲۱ نفر زخمی شده‌اند.

خبرگزاری فارس: وزارت بهداشت یمن اعلام کرد که از آغاز تجاوزات هوایی عربستان تاکنون، ۲۵۵۴ یمنی کشته و ۸۶۲۱ نفر زخمی شده‌اند.

 وزارت بهداشت یمن جدیدترین آمار خود درباره تلفات تجاوزات هوایی عربستان را که از ششم فرودین ماه سال جاری آغاز شده است و حدود ۱۰۰ روز متوالی ادامه دارد، اعلام کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت یمن اعلام کرد که از آغاز تجاوزات هوایی عربستان سعودی به مناطق مختلف یمن تاکنون که حدود ۱۰۰ روز از آن می گذرد، ۲۵۵۴ نفر از مردم بی گناه یمن کشته و ۸۶۲۱ نفر دیگر نیز زخمی شده‌‍اند.

این در حالی است که «ائتلاف مدنی رصد جنایات عربستان سعودی در یمن» چندی پیش در ارائه یازدهمین گزارش خود اعلام کرد که در ۷۷ روز تجاوز به یمن، 2724 شهروند یمنی را به شهادت رسانده که 550 نفر از آنها زن و 672 نفر کودک بوده اند.

«الاریانی» سخنگوی وزارت بهداشت یمن در گزارش هفته گذشته خود اعلام کرد که یک و نیم میلیون کودک یمنی از سوء تغذیه رنج می‌برند که 500 هزار تن از آن‌ها به کمک فوری احتیاج دارند.

وی گفته بود که بمباران‌های عربستان موجب نابودی 115 مرکز درمانی و 63 بیمارستان در نقاط مختلف یمن شده است.


ویدیو مرتبط :
ارتقای تعداد افراداز20 نفر به 64 نفر در بازی میدان نبرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعداد تلفات انفجار كارخانه مهمات یمن به ۱۲۰ نفر رسید



 

.تعداد تلفات انفجار كارخانه مهمات یمن به ۱۲۰ نفر رسید

 

 

تعداد تلفات انفجار دیروز در كارخانه مهمات سازی در یمن به بیش از ۱۲۰ نفر رسیده است.به گزارش فارس به نقل از السفیر، در انفجار عظیمی كه دیروز در یك كارخانه مهمات سازی در شهر جعار در جنوب یمن روی داد بیش از ۱۲۰ نفر كشته شدند.

 

گفته می شود كه آمار واقعی كشته های این حادثه از این تعداد هم بیشتر است و این در حالی است كه هنوز علت اصلی این حادثه در هاله ای از ابهام قرار دارد.

این انفجار در پی ناآرامی های اخیر در یمن و قدرت گرفتن جریان های مخالف دولت و عقب نشینی جریان حاكم در برابر مطالبات مردم روی داده است.

از سوی دیگر اسناد "ویكی لیكس " كه اخیرا فاش شده است، نشان داد كه "علی عبدالله صالح " دیكتاتور یمن سعی كرده است تا سرتیپ "علی محسن " فرمانده منطقه نظامی شمال غرب یمن را كه به عنوان یكی از مهم ترین گزینه های جایگزینی وی مطرح است و به یكی از مخالفان دولت یمن تبدیل شده را ترور كند.

گفته می شود این عملیات بعد از اینكه ریاض از آن اطلاع یافته، لغو شده است.

یك منبع امنیتی اعلام كرد كه این انفجار زمانی رخ داد كه اهالی منطقه "باتیس " در شمال شهر "جعار " واقع در استان ابین به این كارخانه هجوم برده و قصد غارت تجهیزات آن را داشتند كه در همین زمان موادی كه برای ساخت مهمات بكار می رود، منفجر شدند..../فارس