اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

230 فیلم اکران نشده در ایران


230 فیلم ایرانی در 34 سال گذشته فرصت اکران عمومی به دست نیاورده‌اند؛ برخی توقیف شده‌اند و تعدادی هم مناسب اکران ارزیابی نشده‌اند.


ویدیو مرتبط :
گوشی نوکیا 230 "Nokia 230" از شرکت مایکروسافت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گلشیفته فراهانی برای فیلم جدیدش تست گریم داد/ آیا این فیلم در ایران اکران می شود؟



اخبار,اخبارفرهنگی,گلشیفته فراهانی

 

گلشیفته فراهانی برای ایفای نقش در فیلم جدید عطشانی تست گریم داد.

گلشیفته فراهانی در حال حاضر برای ایفای نقش در فیلم جدید علی عطشانی در آلمان حضور دارد و امروز تست گریم خود را انجام داده است.


علی عطشانی که هم اکنون در شهر برلین در کشور آلمان به سر می برد در حال انتخاب بازیگران فیلم جدید خود با عنوان «پارادایس» است. از میان بازیگران حضور ماتیوس متز در این فیلم قطعی شده است. جواد عزتی و مهران رجبی از بازیگران ایرانی این فیلم هستند و تعدادی از بازیگران این فیلم نیز آلمانی خواهند بود. در شرایطی که این بازیگر پس از خروج از ایران فعالیت های هنری خود را به شکلی دور از عرف جامعه ایرانی ادامه داد آیا حضور وی در این فیلم شدنی است و این فیلم می تواند در ایران اجازه اکران پیدا کند؟

 

 اخبارفرهنگی -  نسیم آنلاین