اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

22 نماینده مجلس به رئیس جمهور تذکر دادند



اخبار,اخبار سیاسی,تذکر نمایندگان به روحانی


اخبار سیاسی - تذکر 22 نماینده به روحانی درباره رزمایش موشکی

۲۳تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیرامون عدم حمایت از برگزاری رزمایش‌های نظامی و موشکی به رئیس‌جمهور تذکر دادند.

به گزارش فارس، 23تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی تذکر کتبی خطاب به رئیس‌جمهور نسبت به عدم حمایت از برگزاری رزمایش‌های نظامی و موشکی به وی تذکر دادند.
 
در این تذکر مکتوب آمده است: آن چیزی که امنیت کشور را حفظ می‌کند، نشان دادن اقتدار ملی و دفاعی است. لیکن متاسفانه برای اولین بار طی 10 سال گذشته مجوز برگزاری رزمایش بزرگ سالیانه موشکی نیروهای مسلح در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی متوقف شده است و دستورات لازم جهت تخصیص اعتبارات به منظور پشتیبانی طرح‌های اضطراری نیروهای مسلح صادر نشده است.

 

این در حالی است که طبق فرموده مقام معظم رهبری، مسئولین و نیروهای مسلح باید روز به روز بر قدرت دفاعی خودشان بیافزایند. لازم است رئیس جمهور محترم حمایت و جدیت بیشتری از نیروهای مسلح در توسعه توان دفاعی و برگزاری رزمایش‌های نظامی نمایند.
 
این تذکر به امضای، اسماعیل کوثری، بهرام بیراموند،‌ علیرضا زاکانی، حسین طلا، احمد آریایی نژاد، روح‌الله حسینیان، جواد کریمی قدوسی‌، محمدصالح جوکار، محمد اسماعیلی، محمدحسن آصفری، سید مرتضی حسینی، آقاجری، شهروز افخمی، محمدرضا آشتیانی، سید محمود نبویان، ‌سید شکرخدا موسوی،  مهدی کوچک‌‌زاده، عبدالله سامری، عبدالله تمیمی، ابراهیم آقامحمدی، ‌رضا صابری، علی علیلو و سید حسین ذوالانوار رسیده است.

اخبار سیاسی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
تذکر نماینده خرمشهر به رئیس جمهور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تذکر نماینده مجلس به رئیس جمهور: مانع از جداشدن 5 روستای هرمزگان و الحاق آن به فارس شوید



الحاق پنج روستای هرمزگان به استان فارس


تذکر نماینده مجلس به رئیس جمهور: مانع از جداشدن 5 روستای هرمزگان و الحاق آن به فارس شوید

 نماینده مردم جاسک و سیری و بشاگرد در تذکری به رییس‌جمهور خواستار جلوگیری از انتزاع بدون پشتوانه کارشناسی پنج روستا از هرمزگان و الحاق آن به بخش لامرد استان فارس شد.

به گزارش ایسنا ، هاشمی نخل‌ابراهیمی طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم هرمزگان 15 روز است که آرامش ندارند و احساس می‌کنند که به غرور آنها توهین شده است و به شدت از الحاق پنج روستای هرمزگان به استان فارس ناراحتند.

نماینده جاسک افزود: بدون بررسی کارشناسی، نظرخواهی از مردم و نخبگان و نیازسنجی و تنها به دلایل خاص، دولت اعلام کرده است که قرار است پنج روستا به بخش لامرد فارس الحاق شود و با مردم ومعترضان نیز در استان هرمزگان برخورد جدی می‌کنیم.

وی در ادامه تذکر خود خطاب به رییس سازمان صدا و سیما گفت: صدا و سیما دست از سانسور بردارد و به جای عبور از خواست مردم این موضوع را رسانه‌ای کند و صدای مردم محروم منطقه را به مرکز برساند.

هاشمی نخل ابراهیمی، با ابراز تاسف از آن‌چه نتایج یک «تصمیم غیرکارشناسی» خواند تاکید کرد: دستگیری افرادی که نسبت به این موضوع اعتراض می‌کنند ثمری جز تفرقه و از بین بردن دوستی دیرینه مردم هرمزگان و فارس ندارد./ایسنا