اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

21 ژوئن روز بین‌ المللی یوگا نامگذاری شد


سازمان ملل متحد اعلام کرد روز 21 ژوئن به ابتکار نارندرا مودی، نخست وزیر هند به عنوان روز بین المللی یوگا نام نهاد.

واحد مرکزی خبر: سازمان ملل متحد اعلام کرد روز 21 ژوئن به ابتکار نارندرا مودی، نخست وزیر هند به عنوان روز بین المللی یوگا نام نهاد.

مجمع عمومی سازمان ملل متحد در بیانیه ای در این خصوص، از کشورهای عضو دعوت کرد به مناسبت این روز برای شناخت فواید پرداختن به یوگا تلاش کنند.

مودی به مناسبت ترمیم کابینه دولت هند، ماه گذشته وزیری منصوب کرد تا یوگا را که از قدمت زیادی در هند برخوردار است، دوباره اشاعه دهد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از نیویورک، مودی در صفحه اختصاصی خود در شبکه توییتر به این مناسبت نوشت: «من کلمه ای پیدا نمی کنم بتواند خرسندی من را بیان کند».


ویدیو مرتبط :
بهترین گل های لاماسیا (آکادمی بارسلونا) - 20 و 21 ژوئن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"خزر" 21 تن را تنها در دو روز بلعید



دلفین‌های عجیب , دلفین‌ ,  نهنگ‌های سفید

فرمانده دریابانی استان مازندران از مرگ 21 تن در آب‌های این استان در تعطیلات دو روزه عید فطر خبر داد.
سرهنگ هوشنگ حسینی در گفت و گو با ایسنا، در این باره گفت: در طول تعطیلات دو روزه عید سعید فطر كه منجر به ازدیاد حجم سفر به استان‌های شمالی كشور شد، 21 تن در آب‌های استان دچار حادثه شده و جان خود را از دست دادند.

وی با بیان این كه دو تن از غرق‌شدگان زن و مابقی آنان مرد بودند به ایسنا گفت: تمامی این افراد در نقاط خارج از طرح سالم‌سازی دریا دچار حادثه شده‌ بودند.

فرمانده دریابانی استان مازندران با اعلام خبر نجات جان 12 مسافر و شهروندانی كه برای تفریح به دریا رفته بودند، از غرق‌شدگی و مرگ حتمی اظهار كرد: عمده این افراد نیز در نقاط خارج از طرح دریا دچار حادثه شدند.

حسینی با بیان اینكه اغلب حادثه‌دیدگان را افراد غیربومی و مسافران به این استان شامل می‌شوند، از شهروندان و كسانی كه سواحل خزر را برای گذراندن دوران مسافرت انتخاب می‌كنند خواست از شنا در محدوده‌های خارج از طرح سالم‌سازی جدا خودداری كرده و در طرح‌های سالم‌سازی دریا نیز به توصیه‌ها و هشدارهای نیروهای نجات غریق و انتظامی مستقر در محل توجه كنند.../ایسنا