اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

21گوسفند در استخر قیر جان دادند(+عکس)



 

  اخبار حوادث -  21گوسفند در استخر قیر جان دادند

بی تدبیری یک شرکت راهسازی در جمع آوری کارگاه آسفالت سازی اش در حوزه شهرستان مهر (MOHR)استان فارس، موجب سقوط و گرفتار شدن 40راس گوسفند در حوض قیر بجا مانده از این کارگاه که 21 راس جان دادند.

به گزارش ایرنا، این تعداد گوسفند متعلق به دو نفر از دامداران روستای حاجی آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان مهر بودند که در مسیر برگشت از چرا به درون حوض قیر یاد شده سقوط می کنند .

براساس این گزارش با تلاش روستاییان و به کمک بیل مکانیکی در طول هفت ساعت به زحمت تعداد 19راس از گوسفندان از درون حوض قیر بیرون کشیده می شوند و مابقی غرق و تلف می شوند.

محمدرضا زمانی بخشدار مرکزی مهر با تایید این خبر به خبرنگار ایرنا گفت : با توجه به وجود عشایر در این منطقه لازم است که پیمانکاران و شرکتهای راهسازی نسبت به جمع اوری کارگاههای راهسازی خود کمال دقت را بنمایند تا شاهد چنین حوادث ناگواری برای دامداران منطقه نباشیم .

براساس این گزارش ،کارگاه متعلق به شرکت راهسازی راه ساحل بوده که پروژه راهسازی پارسیان-پارس جنوبی را انجام داده بود و پس از اتمام پروژه راهسازی کارگاه آسفالت سازی خود را جمع آوری کرده ولی هنوز قیر باقیمانده از دوران فعالیتش تخلیه کامل نشده بوده است .

لازم به یاد آوری است دامداران روستای حاجی آباد هرساله در فصل تابستان با این مشکل روبرو هستند.

شهرستان مهر در 424کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

 

اخبار,اخبار حوادث ,گوسفند در استخر قیر جان دادند

 اخبار حوادث - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
عکس استخر بادی بزرگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قهرمان شنای جهان در استخر جان باخت+عکس



 قهرمان شنای جهان,درگذشت قهرمان شنای جهان,اخبار

 

قهرمان شنای جهان در استخر جان باخت+عکس

شناگر نروژی که قهرمان جهان و المپیک بود در استخر درگذشت.

، "الکساندر داله اوئن" که دارای 1 مدال نقره المپبک و 3 مدال طلای قهرمانی جهان است، بر اثر سکته قلبی در حین تمرین در استخری در آریزونای آمریکا درگذشت.

همراهان وی زمانی که او مدت زیادی را زیر دوش مانده بود پیدا کردند. این شناگر 26 ساله برای برگزاری اردوی آمادگی المپیک به همراه تیم ملی کشورش به ایالات متحده سفر کرده بود. وی از شانس های مسلم مدال طلای 100 متر المپیک به شمار می رفت و به نوعی قهرمان ورزشی کشورش بود./قدس آنلاین