اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

20000 مرد باردار در انگلیس! + عکس



20000 مرد باردار در انگلیس! + عکس

محققان کالج سلطنتی لندن اخیراً از وجود اشتباهات گسترده‌ای در آمارهای سازمان بهداشت ملی انگلیس خبر دادند که بر اساس آن 20 هزار مرد باردار در این کشور از خدمات پزشکی دوره بارداری در سال 2009 تا 2010 استفاده کرده اند.

 

 

  کالج سلطنتی لندن,مرد باردار,عکس مرد باردار,مردان باردار,

 

این اشتباه‌ها را یک تیم از محققان پزشکی کالج سلطنتی لندن به سرپرستی رابرت کلابرت کشف کرده و مسئول بازبینی آمار مرکز خدمات بهداشت و درمان ملی انگلیس شده‌اند.

بر اساس این آمار، 17 هزار نفر از این مردان به طور صریح و علنی خواستار دریافت خدمات بارداری شده‌اند و برخی از آنها نیز به متخصصان زنان و زایمان رجوع کرده‌اند.

علت وجود این گونه آمارها به اشتباه‌هایی باز می‌گردد که در ثبت پرونده‌های خدمات بهداشت ملی صورت گرفته است.

بر پایه این گزارش، این سری اشتباه ها در ثبت رایانه‌ای داده‌ها امری معمولی و شایع است که بر اثر اشتباه در فشار دادن کلید کیبورد یا گذاشتن اشتباه ممیز در بین اعداد روی می‌دهد./جام نیوز

  کالج سلطنتی لندن,مرد باردار,عکس مرد باردار,مردان باردار,


ویدیو مرتبط :
کلیپ خنده دار مهران غفوریان - مرد باردار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نخستین مرد باردار دوباره خبرساز شد! +عکس



  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نخستین مرد باردار دوباره خبرساز شد! +عکس

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: "توماس بیتی" مردی است که در سال 2008 به خاطر حاملگی اش اولین مرد باردار دنیا لقب گرفت و تیتر اول رسانه های دنیا را به خود اختصاص داده بود. او بعد از آن دو فرزند دیگر نیز به دنیا آورد.

"توماس" مردی است که ذاتا"یک دختر متولد شده است اما در سن 20 سالگی با تغییر جنسیت به یک مرد تبدیل شده است ، او در این عمل تغییر جنسیت رحمش را خارج نکرد که این امر باعث شد وی بتواند باردار شود.

او امسال بعد از 10 سال زندگی مشترک از همسرش جدا شد و چون همسر او یک دائم الخمر بود دادگاه حضانت سه فرزند آنها را به پدرشان "توماس" داده است.این روزها "توماس" خبر از عشق جدیدی میدهد که بار دیگر او را رسانه ای کرده است. او عاشق پرستار بچه هایش شده و قصد دارد با او ازدواج کند. "امبر نیکلاس" که در حال حاضر به عنوان پرستار این خانواده پرحاشیه است قرار است همسر جدید این مرد باشد.

توماس اولین عمل جراحی تغییر جنسیتش را 15 سال پیش انجام داده است و میگوید اگرچه بارداری هیجان انگیز ترین تجربه زندگی او محسوب میشود اما این بار قصد دارد این وظیفه را به همسرش واگذار کند. پزشکان توصیه کرده اند اگرچه او به خاطر وجود رحم در بدنش قادر به بارداری است اما چون عملا یک مرد است این کار را نکند. او 5 سال پیش با انجام یک عمل جراحی تکمیلی موفق به تغییر جنسیت کامل شد. او گفته است قصد دارد همزمان با همسرش باردار شود و یک تولد عجیب را در خانواده اش رقم بزند.

وی در مصاحبه اش در مورد ازدواج اولش میگوید: طلاق برای من تلخ ترین و آزار دهنده ترین تجربه زندگیم بود و امیدوار بودم بتوانم تا لحظه مرگ کنار "نانسی" بمانم اگرچه او این مسئله را غیر ممکن کرد اما همچنان یکی از دوستان من به حساب می آید و در زندگی من سهمی دارد.این مرد در زمان نوجوانی و زمانیکه یک دختر بود در هاوایی محل زادگاهش به حرفه مدلینگ مشغول بوده است./پرداد

 

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب