اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

200 نماینده مجلس به روحانی رای ندادند


مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردمسالاری گفت: در مجلس بیش از200 نماینده در انتخابات ریاست‌جمهوری به آقای روحانی رأی نداده اند.اما ما مشاهده می‌کنیم که افرادی که در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری در ستادهای غیر از آقای روحانی فعالیت می‌کردند به‌عنوان مدیر دولت آقای روحانی انتخاب می‌شوند.

خبرآنلاین: مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردمسالاری به روزنامه آرمان گفت: در مجلس بیش از200 نماینده در انتخابات ریاست‌جمهوری به آقای روحانی رأی نداده اند.اما ما مشاهده می‌کنیم که افرادی که در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری در ستادهای غیر از آقای روحانی فعالیت می‌کردند به‌عنوان مدیر دولت آقای روحانی انتخاب می‌شوند.

من نمی‌گویم نباید از کسانی که در ستاد آقای ولایتی یا ستاد آقای قالیباف یا جلیلی حضور داشته‌اند، استفاده شود. مقصود من این است که اتفاقا آقای روحانی از کسانی در دولت خود استفاده کرده که در ستادهای رقبای آقای روحانی فعالیت می‌کردند.

 این‌گونه اقدامات هواداران و کسانی که در ستادهای آقای روحانی فعالیت کردند را ناامید می‌کند. با این وجود ما باید تا 6ماه دیگر که دولت به یک قوام و چالاکی مناسبی می‌رسد بردباری و سعه صدر سیاسی خود را حفظ کنیم و همچنین از دولت آقای روحانی حمایت کنیم.


ویدیو مرتبط :
بیانیه 200 نماینده مجلس درباره مذاکرات هسته ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه 200 نماینده برای حضور روحانی در مجلس


نماینده تهران در مجلس از امضای 200 نفر از نمایندگان برای نامه درخواست تشکیل جلسه غیرعلنی با رئیس ‌جمهور، به منظور ارائه توضیحات وی در زمینه اظهارات روز گذشته‌اش خبر داد.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از امضای 200 نماینده مجلس برای نامه درخواست کتبی تشکیل جلسه غیرعلنی با حضور رئیس ‌جمهور به منظور ارائه توضیحاتی درباره اظهارات روز گذشته‌اش نسبت به منتقدان مذاکرات هسته‌ای خبر داد.

وی افزود: در این نامه نمایندگان مجلس از هیأت رئیسه درخواست کردند که فردا با حضور حسن روحانی جلسه غیر علنی تشکیل شود و در آن جلسه رئیس‌ جمهور درباره اظهارات روز گذشته خود که در واقع توهین به نخبگان، مردم، نمایندگان مجلس و خبرگان و همچنین برخلاف شأن و جایگاه ریاست جمهوری بود، توضیحاتی ارائه دهد.

رسایی تأکید کرد: اظهارات روز گذشته رئیس ‌جمهور مغایر با بند 6 اصل سوم قانون اساسی نیز بود که در آن بند بر محو هرگونه استبداد، خودکامگی و انحصارطلبی تأکید شده است.

نماینده تهران در پایان گفت: برخی نمایندگان حامی دولت نیز اصرار دارند که نامه مذکور را امضا کنند.

حسن روحانی رئیس ‌جمهور روز گذشته در جمع سفرای جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، نسبت به منتقدان مذاکرات هسته‌ای و توافق ژنو به شدت انتقاد کرد و در بخشی از سخنان خود گفت: یک عده خوب شعار می‌دهند، اما بزدل سیاسی هستند و از همه چیز لرزه بر تنشان می‌افتد، تا حرف مذاکره پیش می‌آید، می‌گویند ما می‌لرزیم، به جهنم! بروید یک جای گرم برای خود پیدا کنید تا نلرزید.