اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

2 کشته در سانحه رانندگی جاده شاهرود - سبزوار



اخبارحوادث,حوادث نوروز92, سانحه رانندگی

2 کشته در سانحه رانندگی جاده شاهرود - سبزوار

بر اثر واژگونی یک خودروی سواری و به دنبال آن برخورد یک دستگاه اتوبوس با این خودرو دو نفر کشته و چهار نفر مجروح شدند.

رییس پلیس راه استان سمنان به ایرنا گفت: این سانحه ساعت 4:15 دقیقه بامداد دوشنبه در کیلومتر 36 محور شاهرود - سبزوار رخ داد و یک خودروی پراید واژگون شد که بر اثر آن یک نفر فوت و دو نفر مصدوم شدند.

سرهنگ ˈعلیرضا رضوی خبیرˈ علت این واژگونی را خستگی و خواب آلودگی راننده بیان کرد و افزود: به دنبال این حادثه یک دستگاه اتوبوس نیز که از اصفهان عازم مشهد مقدس بود به علت بی توجهی به جلو با خودروی پراید برخورد کرد.

وی گفت: اتوبوس پس از برخورد به سمت راست منحرف و پس از برخورد با سیل بند واژگون شد که در این حادثه نیز یک نفر فوت و دو نفر مصدوم شدند.

رییس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه بیشتر حوادث رانندگی در ایام نوروز در این استان بر اثر واژگونی بوده است به رانندگان توصیه کرد ضمن رعایت سرعت مطمئن، در فواصل معین توقف و استراحت کنند و در هنگام تغییر مسیر نیز از راهنما استفاده نمایند./ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
22 کشته و زخمی -تصادف کامیون با 5خودرو در محور سبزوار-شاهرود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

4 کشته در حادثه رانندگی جاده سبزوار



اخبار حوادث - 4 کشته در حادثه رانندگی جاده سبزوار

مصدومان این حوادث برای مداوا توسط اورژانس 115 و جمعیت هلال احمر به بیمارستانهای سبزوار منتقل شدند.

واژگونی دو دستگاه خودرو سواری امروز در جاده سبزوار - شاهرود چهار کشته و شش مصدوم بر جای گذاشت.

رییس جمعیت هلال احمر سبزوار به ایرنا گفت: این رخداد طی دو سانحه جداگانه صبح امروز حوالی روستاهای کاهک و صدخرو شهرستان داورزن در فواصل 57 و 75 کیلومتری شهر سبزوار روی داد.

'رضا شهرآبادی' افزود: مصدومان این حوادث برای مداوا توسط اورژانس 115 و جمعیت هلال احمر به بیمارستانهای سبزوار منتقل شدند.
وی گفت: علت این سوانح رانندگی از سوی مسوولان ذیربط در حال بررسی است.سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد. 

 

اخبار حوادث - ایرنا