اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

2 قسمت به «شهرزاد» اضافه شد


تهیه کننده مجموعه «شهرزاد» گفت: اگر می‌دانستیم استقبال از نسخه سینمایی «شهرزاد» تا این حد بالا خواهد بود، شاید از همان ابتدا کار را در سینما اکران می‌کردیم.

خبرگزاری فارس: «سیدمحمد امامی» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس درباره اکران سینمایی مجموعه «شهرزاد» گفت: خوشبختانه استقبال خیلی خوب بود و اگر می‌دانستیم استقبال تا این اندازه است، از قسمت اول سریال برای هر قسمت یک اکران مردمی تعیین می‌کردیم و اصلا شاید سینمایی‌اش می‌کردیم.

این تهیه کننده درباره اینکه آیا امکان سینمایی کردن این سریال در فصل های بعدی وجود دارد، عنوان داشت: تصمیمی در این باره نداریم.

امامی درباره اینکه آیا در قسمت‌های بعدی سریال نیز شاهد اگران مردمی خواهیم بود گفت: بله حتما این اتفاق ویژه دوباره خواهد افتاد.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی های انجام شده، فصل اول سریال شهرزاد شامل 28 قسمت است و تمام تلاشمان بر این است تا قبل از شروع سال جدید، قسمت‌های 22 و 23 را در قالب یک پکیج به بازار عرضه کنیم، اما اگر به هر دلیلی آماده نشود به‌‌ همان روال سابق و دوشنبه‌هایمان عمل خواهیم کرد و طبق زمان بندی‌هایمان آخرین قسمتی که در سال 94 عرضه می‌شود‌‌ همان قسمت 22 خواهد بود.

سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی سیدمحمد امامی و محمد هادی رضوی برای شبکه نمایش خانگی تهیه و تولید شده است.

شهرزاد با عنوان قبلی روزی روزگاری عاشقی یک مجموعه ویدئویی در 26 قسمت 60 دقیقه‌ای به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی محمد امامی در 1393 است.داستان سریال «شهرزاد» در دههٔ سی خورشیدی می‌گذرد. داستانی که روایتی عاشقانه بر بستر تاریخ است نغمه ثمینی و حسن فتحی آن را نوشته‌اند. ترانه علیدوستی، علی نصیریان، شهاب حسینی و مصطفی زمانی ایفاگر نقش‌های اصلی این مجموعه هستند.

شهرزاد یک دانشجوی پزشکی است که قصد ازدواج با جوانی به نام فرهاد را در سال های 32 و زمامداری دکتر مصدق دارد. پدران این دو از افراد گوش به فرمان شخصی متنفذ به نام بزرگ آقا هستند. تحولات 28 مرداد فرهاد را که روزنامه نگار و از طرفداران پر و پا قرص مصدق است، به دلیل اتهام به قتل و توطئه بر علیه سلطنت به پای چوبه دار می کشد، اما به دست بزرگ آقا نجات پیدا می کند. پس از این ماجرا شهرزاد و فرهاد تصمیم به ازدواج می گیرند اما در آستانه ی ازدواج، بزرگ آقا که به دلیل نازایی دخترش از نداشتن وارث در عذاب است با این ازدواج مخالفت می کند و دستور میدهد که شهرزاد با دامادش ازدواج کند و ...


ویدیو مرتبط :
دانلود رایگان قسمت 3 سریال شهرزاد 3 | قسمت سوم فصل سوم شهرزاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان توزیع قسمت هفتم «شهرزاد»


قسمت هفتم مجموعه «شهرزاد» ساخته حسن فتحی فردا نهم آذرماه در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.

خبرگزاری برنا: قسمت هفتم سریال «شهرزاد» از فردا نهم آذرماه در مراکز عرضه محصولات فرهنگی و سوپرمارکت ها توزیع می شود. همچنین قرار است قسمت های آغازین این سریال نیز مجددا منتشر و توزیع شود.

خرید پستی مجموعه پنج قسمت اول سریال «شهرزاد» نیز راه اندازی شده است و مخاطبان می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی سریال سفارش خرید پنج قسمت اول این مجموعه را ثبت کنند.

سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی سیدمحمد امامی و سرمایه گذاری مشترک سیدمحمد امامی و سیدمحمدهادی رضوی به عنوان بزرگترین پروژه سریالی بخش خصوصی کشور به صورت هفتگی توزیع می شود. این مجموعه در یک پس زمینه تاریخی مربوط به دهه ٣٠، روایتگر یک درام عاشقانه است.

علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، محمود پاک نیت، هومن برق نورد، گلاره عباسی، غزل شاکری، سهیلا رضوی، فریبا متخصص، جمشید هاشم پور و ابوالفضل پورعرب به همراه بیش از ۲۰۰ هنرمند دیگر از نقش آفرینان این مجموعه هستند.