اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

2 شرط‌‌ نیکبخت برای پرسپولیسی شدن


علیرضا نیکبخت واحدی برای حضور دوباره‌اش در پرسپولیس 2 شرط را با رویانیان مطرح کرد.

خبرگزاری فارس:  علیرضا نیکبخت واحدی برای حضور دوباره‌اش در پرسپولیس 2 شرط را با رویانیان مطرح کرد.

 علیرضا نیکبخت واحدی پنج شنبه هفته گذشته با محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دیدار کرد تا شرایط بازگشت دوباره این بازیکن به جمع سرخ پوشان فراهم شود. نیکبخت دوست دارد یک بار دیگر پیراهن پرسپولیس را برتن کند، اما برای این جابجایی با دو تردید اساسی روبه‌رو است.

نیکبخت اعلام کرده 2 موضوع برایش بسیار مهم است. اول رضایت محمد مایلی کهن؛ با توجه به اینکه با هیچ تیمی قرارداد ندارد، اما رخصت گرفتن از مایلی‌کهن برایش در اولویت است و در صورت اجازه او دوست دارد دوباره پیراهن پرسپولیس را برتن کند.

نکته دوم اینکه، او دوست دارد نظر نهایی مانوئل ژوزه را در مورد این جابجایی بداند. وی در صحبت هایش با رویانیان اعلام کرده که نظر ژوزه نیز برایش اهمیت دارد. او اعلام کرده که باید ژوزه از حضورش در پرسپولیس راضی باشد تا با قرمزپوشان پای میز نهایی بنشیند.


ویدیو مرتبط :
اعتراف علیرضا واحدی نیکبخت به پرسپولیسی بودن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر خوش نقل و انتقالاتی برای پرسپولیسی ها/توافق استقلال با 3 بازیکن مد نظر قلعه نویی/استیلی شرط حضور علی کریمی درپرسپولیس را اعلام کرد



اخبار ,اخبار ورزشی ,نقل و انتقالاتی برای پرسپولیسی ها

اخبار ورزشی - خبر خوش نقل و انتقالاتی برای پرسپولیسی ها

دروازه‌بان برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد خود را با این تیم برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

 مدیر‌ برنامه‌های نیلسون کوریا امروز (شنبه) با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد این بازیکن برزیلی را برای یک فصل دیگر با سرخپوشان تهرانی تمدید کرد.

 

نیلسون در دو فصل گذشته سنگربان اصلی تیم فوتبال پرسپولیس بوده و دروازه‌بانانی چون علیرضا حقیقی، شهاب گردان، امیر عابدزاده و رضا محمدی ذخیره او بوده‌اند.

 

این سنگربان برزیلی قرارداد خود را به شرط دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس با این باشگاه تمدید کرده است.

 

نیلسون تا سه هفته دیگر برای حضور در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس به ایران خواهد آمد.

 

-------------------------------------------

 

 اخبار ورزشی - توافق استقلال با 3 بازیکن مد نظر قلعه نویی

مسئولان باشگاه استقلال مذاکرات خود را با برخی از بازیکنان فصل گذشته این تیم برای تمدید قرارداد آغاز کرده‌اند.

 بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال به مسئولان این باشگاه تاکید زیادی کرده تا با بازیکنان فصل گذشته که مد نظر امیر قلعه‌نویی سرمربی آبی‌پوشان است، قرارداد بسته شود.

 

در همین راستا، مسئولان استقلال در تماس تلفنی با محمد قاضی، حنیف عمران‌زاده و آرش برهانی رضایت آنها را برای تمدید قرارداد گرفته‌اند. البته شروط یکی دو بازیکن استقلال برای تمدید قراردادشان پرداخت مطالبات فصل گذشته است و اعلام کرده‌اند اگر مطالبات پرداخت شود، مشکلی برای تمدید قرارداد ندارند.

 

فصل نقل‌وانتقالات لیگ برتر از امروز (شنبه) به صورت رسمی آغاز شده است.

 

-----------------------------------------

 

اخبار ورزشی - استیلی شرط حضور علی کریمی درپرسپولیس را اعلام کرد

استیلی در پایان در خصوص احتمال بازگشت علی کریمی به پرسپولیس می افزاید: علی کریمی بازیکن بزرگی است و همه او را دوست دارند.

 حمید استیلی به عنوان سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس روزهای شلوغی را سپری می کند. حاشیه هایی که پیرامون باشگاه سرخپوش پایتخت وجود دارد باعث شده تا مسئولان پرسپولیس درراستای حل مشکلات گام بردارند. استیلی معتقد است این تیم امسال در3 جام حضور دارد و هیات مدیره و مدیرعامل تمام تلاش خودش را می‌کند تا با حفظ بازیکنان فصل قبل وجذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی، تیمی قدرتمند را روانه مسابقات کند. استیلی به آی اسپورت می گوید: «باید بهترین شرایط را برای تیم پرسپولیس فراهم کنیم. در صد هستیم بازیکنان مورد نظر باشگاه را جذب کرده تا حضوری مقتدرانه در هر 3 جام موجود داشته باشیم. پیش بینی ما این است که می توانیم بهترین ها را در اختیار بگیریم و تیم خوبی ببندیم.»

 

او درباره شایعه استعفایش از سمت سخنگویی باشگاه پرسپولیس تاکید می کند: «من استعفا نداده ام اما واقعیت این است که به شخصه دوست ندارم سخنگو باشم. در جلسه هیات مدیره نیز این مساله را مطرح کردم اما با اصرار اعضا قبول کردم که چنین سمتی داشته باشم. الان هم که این سمت را قبول کرده ام نهایت تلاشم را برای بهتر شدن می کنم.»

 

استیلی درباره مشکلات مالی پرسپولیس و اینکه بازیکنان از پرداخت نشدن مطالباتشان ناراحتند تاکید می کند: «واقعیت این است که بدهی های چند سال گذشته را نمی توان اینقدر زود پرداخت کرد. به غیر از بدهی های باشگاه اولویت های دیگری هم داریم اما این قول را می دهیم که آرام آرام همه مشکلات مالی حل شود. قطعا اولویت ما برای پرداخت مطالبات با بازیکنان فصل قبل است و بعد به سراغ سایر بدهی ها می رویم.»

 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره حضور بازیکنان جوان در پرسپولیس می گوید: «من از نگاه علی دایی به جوانان بسیار خوشحالم. اینکه نفرات جوان بتوانند در پرسپولیس خودشان را نشان دهند و در عین حال برای تیم مثمرثمر باشند، بسیار خوب است. امیدوارم این جوانان بتوانند به پرسپولیس کمک کنند.»

 

استیلی در پایان در خصوص احتمال بازگشت علی کریمی به پرسپولیس می افزاید: «علی کریمی بازیکن بزرگی است و همه او را دوست دارند. بازگشت کریمی منوط به درخواست علی دایی است و اگر او بخواهد برای جذب این بازیکن وارد مذاکره می شویم.»

اخبار ورزشی - تسنیم ,آی اسپرت