اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

2 حمله انتحاری به زائران اربعین ناکام ماند


نیروهای عراقی موفق شدند دو عامل انتحاری دیگر را که قصد جان زائران امام حسین (ع) را داشتند به هلاکت برسانند.

خبرگزاری ایسنا: نیروهای عراقی موفق شدند دو عامل انتحاری دیگر را که قصد جان زائران امام حسین (ع) را داشتند به هلاکت برسانند.

به گزارش آژانس خبری براثای عراق، سعد معن، سخنگوی فرماندهی عملیات بغداد در بیانیه‌ای گفت: نیروهای لشگر چهارم پلیس عراق، با هماهنگی اداره اطلاعات پلیس، یکی از این عاملان انتحاری را نزدیک مسجد جامع محمد رسول‌الله (ص) در شهرک الجهاد در جنوب بغداد از پا درآوردند.

وی افزود: نیروهای لشگر 17 فرماندهی عملیات بغداد یک عامل انتحاری را که کمربند انفجاری به تن داشت، قبل از رسیدن به جاده زائران در جنوب بغداد به هلاکت رساندند.

سخنگوی فرماندهی عملیات بغداد اضافه کرد: میلیون‌ها زائر از داخل عراق و همچنین کشورهای مختلف، در حال حرکت به‌سوی کربلا برای شرکت در مراسم اربعین حسینی هستند.


ویدیو مرتبط :
حمله ناکام انتحاری احمق داعش به نیروهای مردمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله مسلحانه به یک مدیر نفتی در جنوب کشور ناکام ماند



 

اواسط شهریور ماه سالجاری هم یکی از مدیران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار مورد ترور و شلیک گلوله افراد ناشناس قرار گرفته بود که یکی از گلوله‌ها به این مدیر نفتی برخورد می کند.

 

برای دومین بار در چند هفته اخیر، ترور و حمله مسلحانه به یکی از مدیران صنعت نفت در یکی از استانهای جنوبی ایران ناکام مانده است.

به گزارش پانا نیوز، با گذشت یک ماه از ترور یکی از مدیران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در منطقه چابهار، یکی دیگر از مدیران صنعت نفت در یکی از استان‌های جنوب کشور مورد حمله مسلحانه افراد نا شناس قرار گرفته است.

در حال حاضر وضعیت عمومی این مدیر نفتی رضایت بخش اعلام شده است اما وی برای معالجه کامل در بیمارستان بستری شده است.

پیگیری‌های خبرنگار پانا نیوز نشان می دهد حمله مسلحانه به این مدیر نفتی به هیچ وجه مساله شخصی نبوده است اما تاکنون هویت افراد حمله کننده به این مسئول نفتی مشخص نشده است.

اواسط شهریور ماه سالجاری هم یکی از مدیران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار مورد ترور و شلیک گلوله افراد ناشناس قرار گرفته بود که یکی از گلوله‌ها به این مدیر نفتی برخورد می کند.

در همین حال یعقوب جدگال نماینده مردم چابهار و نیک شهر در مجلس در گفتگو با خبرگزاری مجلس با بیان اینکه حمله به رئیس ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار اقدامی تروریستی نبود، گفته بود: این اتفاق کاملا شخصی بود و ربطی به گروهک‌های تروریستی یا قاچاقچیان سوخت ندارد.

وی درباره سو قصد به "سیاوش انتقامی" رئیس ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار اظهار کرده بود: وی در حین گشت زنی در منطقه با دو نفر موتور سوار درگیری لفظی پیدا می کند که به دنبال آن، یکی از موتورسواران اسلحه می کشد و به ساق پای "انتقامی" شلیک می کند.