اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

2 آگهی تبلیغات انتخاباتی کلینتون با هزینه 2 میلیون دلار



اخبار,اخبار بین الملل ,هیلاری کلینتون

ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون اعلام کرد 2 میلیون دلار برای پخش دو آگهی تبلیغاتی چند دقیقه ای هزینه خواهد کرد تا مردم شناخت بهتری از کلینتون داشته باشند.

پایگاه اینترنتی رادیو سراسری دولتی آمریکا اعلام کرد این تبلیغات با وجود این صورت می گیرد که کلینتون فردی سرشناس در آمریکاست.

هیلاری کلینتون همسر رئیس جمهور سابق آمریکا ، سناتور پیشین ایالت نیویورک و وزیر امور خارجه پیشین آمریکا بوده است.

این دو تبلیغ در شبکه های تلویزیونی در دو ایالت مهم آیووا و نیوهمپشایر بخش می شود.

چند نظر سنجی اخیر نشان داد میزان محبوبیت کلینتون کاسته شده است. کاهش محبوبیت کلینتون به سبب عناوین بد رسانه ها و پرسش های فعلی در مورد سرورهای ایمیل های شخصی بوده است که وی وقتی وزیر امور خارجه بود از آنها استفاده می کرد .

سال 2007 نیز آگهی های تبلیغاتی از کلینتون در نخستین دوره نامزدی وی برای ریاست جمهوری پخش شد.

در عین حال ، رابی موک مدیر ستاد انتخاباتی کلینتون گفت ما قصد داریم همگان بدانند که هیلاری کلینتون واقعا کیست ، برای چه مبارزه می کند و انگیزه اش از یک عمر تعهد به کودکان و خانواده ها چه بوده است. ما از روز اول برای دور نخست و رقابتی انتخابات برنامه ریزی کرده ایم و خود کلینتون تلاش می کند همه آراء را بدست آورد و در نهایت انتخاب شود.»

اخبار بین الملل - خبرگزاری صدا و سیما

 


ویدیو مرتبط :
نخستین میتینگ انتخاباتی مهم هیلاری کلینتون برگزار شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنگ لابی ها در آمریکا بر سر توافق ایران / اسرائیل برای تبلیغات تلویزیونی علیه توافق هسته ای چند میلیون دلار هزینه کرده است؟



اخبار,اخبارسیاست خارجی,توافق  وین

در حالی که کنگره آمریکا روز پنج شنبه بررسی دو ماهه توافق هسته ای ایران را آغاز کرد، مخالفان این توافق برای جلب حمایت مردم و قانونگذاران آمریکایی در حال صرف دهها میلیون دلار هستند.

روزنامه یو اس ای تودی نوشت : مخالفان توافق هسته ای برای جلب حمایت مردم و قانونگذاران آمریکایی علیه این توافق، ده ها میلیون دلار خرج می کنند.

به گزارش «انتخاب»، در حالی که کنگره آمریکا روز پنج شنبه بررسی دو ماهه توافق هسته ای ایران را آغاز کرد، مخالفان این توافق برای جلب حمایت مردم و قانونگذاران آمریکایی در حال صرف دهها میلیون دلار هستند.

کمیته امور عمومی آمریکا و اسرائیل(لابی صهیونیستی) موسوم به آیپک ، شهروندان ایران عاری از سلاح هسته ای (Citizens for a Nuclear Free Iran)، اتحاد علیه ایران هسته ای (United Against a Nuclear Iran) و ائتلاف یهودیان جمهوری خواه (Republican Jewish Coalition ) از جمله گروه هایی هستند که قصد دارند برای انتقاد از این توافق از طریق آگهی های بازرگانی تلویزیونی که از جمعه گذشته آغاز شده است، تبلیغات در رسانه های اجتماعی و ایجاد پایگاه های اینترنتی جدید در مورد نقایص این توافق، حدود بیست تا چهل میلیون دلار هزینه کنند.

تلاش های مخالفان این توافق، فعالیت های حامیان آن را تحت الشعاع قرار داده است. الن السنر، سخنگوی گروه لیبرال یهودی جی استریت (Jewish group J Street) گفت این گروه دو میلیون دلار برای حمایت از این توافق هزینه کرده است. گروه های لیبرال دیگر مانند MoveOn.org نیز در تلاش برای جلب حمایت از این توافق هستند گرچه مشخص نیست که چه مقدار هزینه کرده اند. باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا نیز از تریبون کاخ سفید برای جلب حمایت ملت آمریکا از این توافق استفاده می کند.

گروه شهروندان ایران عاری از سلاح هسته ای (Nuclear Free Iran) که مخالف توافق است، از بازدید کنندگان پایگاه اینترنتی خود خواسته است جلوی توافق هسته ای خطرناک با ایران را بگیرند و از کنگره بخواهند خواستار توافق بهتری شود.

آیپک که یکی از قدرتمندترین گروه های لابی واشنگتن است نیز اعلام کرد جلسات فشرده ای با قانونگذاران در ایالت های خودشان برگزار خواهد کرد.

گروه ائتلاف یهودیان جمهوری خواه نیز برای تبلیغات در رسانه های اجتماعی هزینه زیادی کرده است و مارک مک نالتی، مدیر ارتباطات این گروه گفت از این طریق قانونگذاران را تشویق می کنند با اکثریتی که بتوانند وتوی اوباما را خنثی کنند به این توافق رای منفی بدهند.

السنر،‌ گفت گروه وی نمی تواند با پول هایی که مخالفان این توافق هزینه می کنند رقابت کند. اما افزود: «می توانیم مطمئن شویم که صدای جامعه یهودیانی که حامی این توافق هستند شنیده شود.»

وی در ادامه گفت: «گرچه این توافق کامل نیست اما جلوی ایران را در تبدیل شدن به یک کشور هسته ای می گیرد. اگر این توافق لغو شود، ائتلاف بین المللی که در پشت تحریم ها قرار دارد نیز از بین خواهد رفت و ایران آزادانه ذخایر سوخت هسته ای و همه تجهیزات و تاسیسات هسته ای خود را حفظ خواهد کرد. این بهترین توافقی است که می توانست حاصل شود.»


 اخبار  سیاست خارجی  -  انتخاب