اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

1700 کیلو آهن در «ماه عسل»!


پیمان قانع طراح دکور ویژه برنامه «ماه عسل» تأکید کرد که این دکور 1700 کیلو آهن است که هر شب بالا و پایین می‌رود اما امنیت آن برای مهمانانی که داخل دکور قرار دارند، تضمین شده است.

خبرگزاری مهر: پیمان قانع طراح دکور برنامه تلویزیونی «ماه عسل» دکور امسال این برنامه را به جعبه جواهری تشبیه کرد و گفت: دکور امسال برنامه مانند یک جعبه جواهر است که مهمانان به مثابه جواهرهایی ارزشمند درون آن قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: بخشی از زیبایی و جذابیت دکور به ساخت و ساز آن برمی‌گردد. «ماه عسل» برنامه‌ای خاص و مورد توجه است، از مهمانانی خاص بهره می‌برد و مانند همه ویژگی‌های آن دکور آن هم باید شکل و شمایلی خاص داشته باشد. به نظر من همین که دکور برنامه مکانیکی است و باز و بسته می‌شود، خود نوعی چالش برای ما به دنبال دارد که از آن استقبال هم می‌کنیم.

این دکوراتور یادآور شد: تصور کنید 1700 کیلوگرم آهن هر روز بالا می‌رود و پایین می‌آید. در حالی که ما بسیار راحت می‌توانستیم یک تیرآهن را آورده، خم کرده و جوش دهیم و دکور به این ترتیب شکل داده می‌شد.

قانع با تاکید بر نکات ایمنی رعایت شده در اجرای دکور افزود: حرکت سقف به پایین، ممکن است برای مهمانان جالب و کمی برایشان عجیب به نظر برسد،  اما همه نکات ایمنی برای دکور در نظر گرفته شده است.

وی درباره طرح دکور توضیح داد: خود من نمی‌خواستم دکور کلیشه‌ای به نظر برسد. زیرا می‌بینیم که در اکثر دکورهایی که برای برنامه‌های ماه رمضان زده می‌شود، غالبا از رنگ‌های سفید و فیروزه‌ای استفاده می‌کنند اما دکور امسال تنها به واسطه چراغ‌هایی که پشت آن است با سال قبل شباهت دارد و طرحی جدید در ماه عسل تجربه می‌شود.

ویژه برنامه افطار «ماه عسل» هر شب ساعت 19 با تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.


ویدیو مرتبط :
هلالی در ماه عسل شبکه 3.سال91.سلام به امام رضا در برنامه ماه عسل با نوای حاج عبدالرضاهلالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: مراسم تقدیر از عوامل «ماه عسل»


مراسم تقدیر از عوامل برنامه تلویزیونی ماه عسل ۹۴، در تالار ایوان شمس برگزار شد.