اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

150 پرش بانجی در 24 ساعت +عکس



150 پرش بانجی در 24 ساعت +عکس

ورزش های خطرناک در دنیا کم نیستند، از دوچرخه سواری در لبه پرتگاه ها تا بانجی جامپینگ هر کدام از جمله ورزش هایی هستند که میزان آدرنالین خون را به سطح نهایی خود می رسانند.

زیاده روی در هر کاری می تواند برای بدن مضر باشد اما گاهی اوقات برای رکورد زنی نیز از آن استفاده می شود. چندی پیش یک جوان استرالیایی تصمیم گرفت تا رکورد پرش بانجی جامپینگ را بشکند و از این رو دست به کاری بسیار عجیب زد.

  150 پرش بانجی در 24 ساعت

 "جی فونیکس" توانست رکورد بیشترین پرش بانجی جامپینگ را در طول یک روز به ثبت برساند. این جوان در طول 24 ساعت 150 بار به طریق مختلف پرش انجام داد و نامش را وارد کتاب رکوردهای گینس کرد.

این جوان پس از 21 ساعت پرش به خبرنگارها گفته بود که زانوهایش به طور کلی نابود شده اند و درد تمام پای او را فرار گرفته است. همچنین آدرنالین خون او به قدری بالا رفته بود که چند تیم پزشکی در محل حاضر شدند و از او مراقبت می کردند.

او به قدری در تلاش بود تا رکورد را جابه جا کند که حتی ناهارش را در میانه راه و در حال پرش خورد. البته تمام این مشکلات پس از شکسته شدن رکورد گینس برای او بسیار شیرین شده است. رکورد قبلی این رشته 106 پرش در یک روز بود.

منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
پرش بانجی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رکورد جهانی پرش بدون توقف از پل: ۱۰۵ پرش در هفت و نیم ساعت + عکس



 

 

رکورد جهانی پرش بدون توقف از پل: ۱۰۵ پرش در هفت و نیم ساعت

 

مرد انگلیسی با ۱۰۵ پرش بانگی از روی مرتفع ترین پل جهان در عرض هفت و نیم ساعت، رکورد جدیدی  را به ثبت رساند.

 

دیلی میل نوشت اسکات هانتلی ۴۹ ساله دیوانه پرشهای موسوم به بانگی است که توانست در عرض هفت و نیم ساعت بیش از ۱۰۵ بار از پل به روش بانگی (پشت سر هم و بدون توقف ) به پایین بپرد.

 

وی این کار را از روی پلی در افریقای جنوبی بنام بلوکرانس انجام داد. این پل مرتفع ترین پل جهان به شمار می آید. اسکات اهل ادینبوروی اسکاتلند بوده و هنگام رکورد گیری نماینده ای از گینس نیز در آنجا حضور داشت.

 

رکورد جهانی پرش بدون توقف از پل: ۱۰۵ پرش در هفت و نیم ساعت

 

البته تنها دو بار و آنهم برای رفتن به توالت وی مجبور شد پرشهای ممتد خود را متوقف نماید.

 

اسکات بعد از اینکه دید کارگران کارخانه آهن در افریقای جنوبی دچار مشکلات شغلی زیادی هستند خواست با این کار توجه جهانیان را به سوی آنها جلب نماید.

 

رکورد جهانی پرش بدون توقف از پل: ۱۰۵ پرش در هفت و نیم ساعت

 

تیم پزشکی نیز روی پل بلوکرانس مستقر شده تا هر نوع اتفاقی را مدیریت کند. این پل ۴۵۱ متر طول و ۲۱۶ متر ارتفاع دارد و در سال ۱۹۸۴ در دهکده نیچر در غرب کیپ افتتاح شد.

 

رکورد قبلی متعلق به یک نیوزیلندی بود که در عرض ۱۰ ساعت و ۳۰ دقیقه بیش از ۱۰۴ بار پرش بالا و پایین و بدون توقف داشت./خبر آنلاین