اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

14 کیلو و 350 گرم تریاک در اراک کشف شد


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی از کشف و ضبط 14 کیلو و 350 گرم تریاک از یک باند توزیع مواد مخدر در اراک خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی از کشف و ضبط 14 کیلو و 350 گرم تریاک از یک باند توزیع مواد مخدر در اراک خبر داد.

سرهنگ «محمد حسنی» افزود: این میزان تریاک با تیزهوشی نیروی پلیس از یک باند حرفه ای توزیع مواد مخدر و در پی تماس فرد ناشناسی با مرکز فوریت های 110 در محور سلفچگان به اراک با عملیات تعقیب و گریز کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: این میزان مواد مخدر در یک خودروی سواری جاسازی شده بود که در ساعات اولیه بامداد چهارشنبه در ورودی شهر اراک با توقف خودروی قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسنی گفت: ماموران پلیس علاوه بر کشف این میزان تریاک، سه سرنشین این خودرو را که از عوامل حرفه ای تهیه و توزیع مواد افیونی بودند، دستگیر کردند.

وی افزود: در بازجویی اولیه از متهمان این پرونده اعضای دستگیر شده این باند در یکی از استانهای همجوار ساکن هستند و با هدف توزیع مواد مخدر به اراک عزیمت کرده بودند.

رییس پلیس مواد مخدر استان مرکزی گفت: اعضای دستگیر شده این باند با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

کشف مواد مخدر در استان مرکزی امسال نسبت به مدت مشابه قبل آن 360 درصد افزایش یافته است.


ویدیو مرتبط :
کشف بیش از 5 کیلو تریاک در نقده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف 315 کیلو تریاک در تنور نانوایی



اخبار حوادث - کشف 315 کیلو تریاک در تنور نانوایی

فرمانده انتظامی بم کرمان از دستگیری دو قاچاقچی و کشف محموله 315 کیلوگرمی تریاک جاساز شده در بار تریلر خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا فداء با اعلام این خبر گفت: در روز گذشته در راستای مبارزه با مواد مخدر طی یکسری کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی مامورین پلیس مواد مخدر و اطلاع واصله، 315 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه کامیون کشف گردید.

وی در تشریح جزئیات این عملیات گفت: ظهر روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به یک دستگاه کامیون حامل یک دستگاه تنور نانوایی مشکوک شده و آن را به پارکینگ منتقل کردند. با هوشیاری ماموران در پی بازدید کامیون و باز کردن درب تنور نانوایی،محموله 315 کیلوگرمی تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی بم با اشاره به دستگیری 2 قاچاقچی در این عملیات گفت: متهمان پس از تشكیل پرونده تحویل دستگاه قضائی شدند.

اخبار حوادث - خبرآنلاین