اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

14 سرنشین پژو 405 در سانحه رانندگی زنده زنده سوختند!



اخبار حوادث - 14 سرنشین پژو 405 در سانحه رانندگی زنده زنده سوختند!

شدت حادثه به حدی بود که تمام سرنشینان خودرو 405 گرفتار آتش شدند و هیچ یک از سرنشینان امکان خروج از خودرو و نجات جان خود را نداشتند.

برخورد یک دستگاه پژو 405 با یک کامیون در شهرستان داراب 14 کشته برجای گذاشت و دو نفر نیز دچار سوختگی شدید شدند.

به گزارش ایرنا، این حادثه ساعت 23 شامگاه شنبه (8 شهریور) در ورودی شهر دو برجی مرکز بخش فورگ شهرستان داراب رخ داد و یک خودروی پژو 405 با یک خودروی باری ایسوزو برخورد کرد.

فرماندار داراب درباره جزئیات این حادثه به ایرنا گفت: کشته شدگان همگی سرنشینان خودرو 405 بودند که به غیر از راننده خودرو، بقیه سرنشینان از اتباع کشور افغانستان هستند که به صورت غیرمجاز وارد کشور شده بودند.

عبدالرضا قاسم پور اظهار داشت: شدت حادثه به حدی بود که تمام سرنشینان خودرو 405 گرفتار آتش شدند و هیچ یک از سرنشینان امکان خروج از خودرو و نجات جان خود را نداشتند.

وی گفت: دو نفر از سرشینان کامیون ایسوزو که دچار سوختگی شدید شده بودند، به بیمارستان داراب منتقل شده اند.

* توابع داراب فاقد آتش نشانی است
فرماندار داراب با بیان این که هیچ یک از شهرها و بخش های تابعه شهرستان داراب آتش نشانی ندارند، گفت: مردم شهرها و بخش های تابعه این شهرستان در صورت بروز آتش سوزی در آن مناطق باید برای مهار آتش منتظر خودروهای آتش نشانی شهر داراب باشند.

قاسم پور با اشاره به وسعت و جغرافیای شهرستان داراب اظهار داشت: فاصله محل حادثه اخیر تا شهر داراب بیش 100 کیلومتر است و این فاصله کار امداد رسانی را بسیار سخت می کند.

وی با بیان این که شهرداری های شهرهای کوچک توان مالی مناسب برای خرید ماشین آلات امدادی ندارند، افزود: شهر دوبرجی با جمعیت بیش از سه هزار نفر مرکز بخش فورگ با جمعیتی بیش از 20 هزار نفر در مسیر ترانزیتی شیراز - بندرعباس قرار دارد اما آتش نشانی ندارد و امکانات امدادی نیز در این شهر در حد لازم و استاندارد نیست.

قاسم پور اضافه کرد: قرار گرفتن شهرستان داراب و بخش های تابعه اش در شاهراه ارتباطی جنوب به شمال تقویت امکانات و زیرساخت های امدادی در این شهرستان را ضروری می کند و لازم است این امکانات در اختیار شهرداری ها و بخشداری ها قرار گیرد.

وی گفت: هیچ یک از ورودی های شهرهای شهرستان داراب حتی ورودی شهر داراب استاندارد نیست و لازم است با اصلاحات کارشناسی ورودی شهرهای شهرستان اصلاح شود.

شهرستان داراب در فاصله 200 کیلومتری شرق شیراز قرار دارد. 

اخبار حوادث - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
‫کارگران دفن زباله زنده زنده در آتش سوختند!‬

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

5 سرنشین پژو زنده زنده سوختند‌


مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان شرقی خبر داد: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو با یک دستگاه تریلر، در جاده اهر _تبریز، حوالی روستای گوی درق، 5 سرنشین پژو زنده زنده سوختند.

ایسنا: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان شرقی خبر داد: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو با یک دستگاه تریلر، در جاده اهر _تبریز، حوالی روستای گوی درق، 5 سرنشین پژو زنده زنده سوختند.

حبیب حسینقلی زاده گفت: این حادثه در ساعت 13:50 ظهر امروز به وقوع پیوست در پی آن سرنشین تریلر مصدوم شد و 5 سرنشین پژو نیز در دم جان باختند.

سرهنگ شکری جانشین فرمانده پلیس راه استان علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ سواری پژو در حین سبقت عنوان کرد.