اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

13 کشته در انفجار امروز عراق


منابع امنیتی عراق از کشته شدن 13 غیرنظامی بر اثر انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در شرق بعقوبه استان دیاله خبر دادند.

خبرگزاری فارس: یک منبع امنیتی عراق امروز(سه شنبه) گفته که 13 شهروند عراقی بر اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در شهرستان «بلدوزر» واقع در شرق بعقوبه کشته شدند.

این منبع امنیتی به «السومریه نیوز» گفته که «خودروی بمب‌گذاری شده در نزدیکی نمایشگاه ماشین در شهرستان بلدوزر واقع در 30 کیلومتری شرق بعقوبه پارک بود و شامگاه سه شنبه منفجر شد.»

در همین ارتباط، وزارت کشور عراق در بیانیه ای اعلام کرد که این خودروی بمب گذاری شده در یکی از بازارهای شهر بلدوزر استان دیاله منفجر شد.

منابع بیمارستانی گزارش دادند که در این انفجار 13 نفر از شهروندان عراقی جان باختند و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.


ویدیو مرتبط :
تصاویری از انفجار دیروز عراق 61 کشته برجای گذاشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انفجار در دفتر مجلس اعلای عراق/26 کشته و زخمی در کربلا



انفجار بمب در عراق,انفجار در دفتر مجلس اعلای عراق

انفجار در دفتر مجلس اعلای عراق/26 کشته و زخمی در کربلا

منابع خبری گزارش دادند، دفتر مجلس اعلای اسلامی عراق در شهر ناصریه هدف دو بمب‌گذاری قرار گرفت.

 شبکه خبری المیادین لحظاتی قبل گزارش داد، دفتر مجلس اعلای اسلامی عراق در شهر ناصریه هدف دو بمب‌گذاری قرار گرفت. این شبکه خبری به جزئیاتی بیشتری اشاره نکرده است.


همچنین در پی انفجار یک خودروی بمب گذاری شده که صبح امروز (یکشنبه) در استان کربلا به وقوع پیوست، 26 تن کشته و زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، یک منبع امنیتی در عراق اعلام کرد که این خودروی بمب‌گذاری شده در ورودی منطقه صنعتی استان کربلا منفجر شد و در پی آن چهار تن کشته و 22 تن دیگر زخمی شدند.

بنا به گفته این منبع نیروهای امنیتی عراق بلافاصله در محل انفجار حاضر شده و تدابیر امنیتی را در این منطقه اتخاذ کردند. خودروهای آمبولانس نیز زخمی‌ها و قربانیان این انفجار را به بیمارستان‌های نزدیک منتقل کردند./ایسنا