اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

12 کشته در تصادف کامیون با اتوبوس در جاده دامغان به شاهرود




اخبار حوادث - تصادف اتوبوس با کامیون حامل چسب 12 کشته بر جا گذاشت

تصادف اتوبوس مسافربری با کامیون حامل چسب و مواد شیمیایی در جاده دامغان به شاهرود شب گذشته 12 کشته و 20 مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش فارس، سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد: برخورد اتوبوس بنز مسافربری با کامیون حامل چسب و مواد شیمیایی شب گذشته به حریق دو خودرو منجر شد و طی این حادثه 41 نفر سرنشینان این خودروها دچار آسیب شدند.

سازمان امداد و نجات هلال احمر در گزارش خود افزود: با اطلاع رسانی اورژانس، مأموران امداد و نجات نیز به محل حادثه رسیدند و مشخص شد که طی این حادثه 12 نفر جان خود را از دست داده اند و 20 نفر از مجروحان نیازمند انتقال به بیمارستان هستند که 16 نفر آنها با آمبولانسهای اورژانس کشور و 4 نفر آنها به وسیله نیروهای سازمان امداد و نجات هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.

بر اساس این گزارش علت این حادثه نقص فنی اتوبوس مسافربری و برخورد آن با کامیون بوده است.

اخبار حوادث -فارس

 


ویدیو مرتبط :
22 کشته و زخمی -تصادف کامیون با 5خودرو در محور سبزوار-شاهرود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

14 کشته و 12 مجروح در تصادف جاده نائین



اخبار حوادث - 14 کشته و 12 مجروح در تصادف جاده نائین

رییس آتش نشانی نایین استان اصفهان گفت: یرخورد چهار وسیله نقلیه در ورودی این شهرستان در روبروی دانشگاه آزاد 14 نفر براثر سوختگی در آتش کشته و 12 نفر هم مجروح شدند.

ˈعبدالله سلطانیˈ روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعت سه و30دقیقه صبح امروز در پی اعلام وقوع یک فقره تصادف و آتش سوزی، ماموران ما به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک مینی بوس، پراید، پژو و زانتیا به شدت با هم برخورد کردند که خودرو پراید به حاشیه جاده پرتاب و سه خودرو دیگر در آتش سوختند.

رییس آتش نشانی نایین تصریح کرد: براثر این حادثه دو سرنشین مینی بوس، یک سرنشین پراید، و 11 سرنشین پژو که 10 نفر آنان تبعه افغانستان بودند ، کشته شدند.

وی اظهارکرد: دلیل حادثه ازسوی کارشناسان در حال بررسی است.

شهرستان نایین در فاصله 140 کیلومتری شرق اصفهان واقع است.

خبر تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.