اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

12 مجروح در حادثه تصادف دو اتوبوس BRT/ حال یک مسافر وخیم است



12 مجروح در حادثه تصادف دو اتوبوس BRT/ حال یک مسافر وخیم است

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: براثر برخورد دو دستگاه اتوبوس تندرو در خیابان دماوند 12 شهروند مجروح شدند.

حسن عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت 5:04 بامداد امروز تصادف دو دستگاه اتوبوس BRT در خیابان دماوند ایستگاه وحیدیه به اورژانس اعلام شد. بلافاصله یک دستگاه آمبولانس پایگاه شرق که در حال بازگشت از بیمارستان بود در کمتر از یک دقیقه به محل حادثه رسید. همچنین با توجه به تعداد مصدومان بلافاصله پنج دستگاه آمبولانس دیگر به همراه اتوبوس آمبولانس و خودروی فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد:با حضور تکنسین های اورژانس و انجام معاینات پزشکی مصدومان، 12 نفر به علت شدت جراحات به بیمارستانهای امام حسین(ع) و سینا منتقل شدند.

به گفته عباسی مجروحان این حادثه چهار زن و هشت مرد 17 تا 65 ساله بودند که پنج نفر آنها به بیمارستان امام حسین(ع) و هفت نفر دیگر به بیمارستان سینا منتقل شدند. همچنین حال یکی از مسافران که زنی 33 ساله بود وخیم گزارش شده است.

/مهر

 


ویدیو مرتبط :
گزارش تصادف شدید BRT ها فقط چند مجروح داشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف خونین اتوبوس ولوو با تریلی/ 12 تن مجروح شدند



اخبار,اخبار حوادث, تصادف

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از برخورد خونین یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه تریلی و 12 مجروح در این حادثه خبر داد.

سرهنگ مرادی رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در تشریح جزئیات تصادف خونین بامداد امروز، گفت: ساعت 1:50 بامداد امروز در محور کنگاور در محدوده گردنه بید سرخ یک دستگاه اتوبوس مسافربری با 16 سرنشین که از ایلام به سمت تهران در حال حرکت بود، با یک دستگاه تریلر برخورد کرد.

وی در ادامه افزود: در پی وقوع این حادثه، 12 تن دچار مجروحیت شدند که تعدادی از آن‌ها به صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفته و تعدادی دیگر با توجه به شدت جراحت با حضور نیروهای امدادی جهت درمان به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام مسئول پلیس در پایان به علت وقوع این حادثه اشاره کرد و اظهار داشت: کارشناسان پلیس با حضور در صحنه حادثه علت این تصادف را خستگی و خواب آلودگی از جانب راننده اتوبوس ولوو اعلام کردند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران