اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

11 میلیون لایک برای در آغوش کشیدن خرس زنده‌ 800 کیلویی! + تصویر



این ویدئو در اینترنت بیش از 11 میلیون بیننده داشته است.

پس از انتشار ویدئویی در فیس‌بوک که در آن مردی سعی می‌کند یک خرس کودیاک را در آغوش بگیرد، بیش از 11 میلیون نفر پاسخ منطقی به این ویدئو دادند و برای تماشا رویش کلیک کردند.

 

احتمالاً به خاطر آنکه مقابله‌ی خرس و بشر معمولاً پایان خوشی ندارد، این جمعیت میلیونی می‌خواستند بداند چه اتفاقی افتاده است. هر تصوری که داشتند، مطمئناً این یک مهمانی عاشقانه بین جیم کوالشیکِ 59 ساله و آن خرسِ 2 ساله نبود. کوالشیک از این خرس از زمانی که توله‌ای زخمی بود تا امروز که به 860 کیلوگرم و 2.74 متر رسیده، نگهداری کرده است.

 

در این ویدئو خرس که جیمبو نام دارد درحالی‌که به آقای کوالشیک یک بغلِ خرسی می‌دهد صورتش را هم لیس می‌زند. کوالشیک هم در مقابل بامحبت کمرش را ماساژ می‌دهد. ناگفته نماند «مرکز بی‌سرپرستان حیات‌وحش» که یک مرکز توان‌بخشی در اُتیسویلِ نیویورک است این ویدئو را به همراه چند ویدئوی دیگر منتشر کرد.

 

اخبار , اخبار گوناگون , آغوش کشیدن خرس

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
حمله خرس 800 کیلویی به انسان !!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پخش تصویر زنده از خانه شما در فضا!







اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


پخش تصویر زنده از خانه شما در فضا!
در یك تلاش جاه‌طلبانه برای انتشار فیلمبرداری بلادرنگ از زمین از طریق فضا، محققان از امكان مشاهده سیاره زمین از چشم‌انداز ایستگاه فضایی بین‌المللی تا بهار 2013 خبر دادند.
شركت كانادایی urthecast قرار بود اولین دوربینهای نظارت بر زمین خود را تا سال 2012 بر روی ایستگاه فضایی نصب كند، اما این شركت اكنون از افزایش بودجه و كار بیشتر بر روی دو دوربین وضوح بالای آن و همچنین آموزش فضانوردان برای انتقال آنها از فضاپیمای باری به زیر ایستگاه طی چند ماه آینده خبر داده است.
یكی از این دوربین‌ها بطور ثابت و دیگری به شكل گردشی عمل خواهد كرد. تصاویر بدست آمده از این دوربین‌ها حدود یك متر بر پیكسل هستند كه اندازه آن با تصاویر ماهواره گوگل‌ارث از خانه‌های روی زمین یكی بوده و امید است كه انسان در آینده بتواند با استفاده از این تصاویر خانه خود را در زمین مشاهده كند. البته با این تفاوت كه این تصاویر كاملا زنده هستند.
كاربران زمینی می‌توانند با ورود به یك سایت از مزیت مشاهده زمین بصورت زنده از فضا بهره ببرند.از آنجایی كه مشاهده زمان و مكان عبور ایستگاه فضایی از مناطق مختلف زمین مشخص است، urthecast قصد دارد به انسانها در برنامه‌ریزی رویدادها برای پوشش‌دهی توسط دوربین ایستگاه كمك كند.
ایستگاه فضایی در حال حاضر از دوربین‌های مجهزی برخوردار بوده اما آنها به مقاصد خاص مانند نظارت بر محصولات طراحی شده‌اند. با دوربینهای شركت urthecast افراد می‌توانند در هر زمان محل مورد نظر خود را مشاهده كنند.
این شركت قصد دارد در آینده یك كد را منتشر كند تا سازندگان بتوانند بر اساس آن برنامه‌های كاربری را برای استفاده از ویدیوهای این دوربین‌ها در مقاصد مختلف طراحی كنند. در حال حاضر سازمان ملل خواهان استفاده از این دوربین‌ها برای نظارت بر شرایط اضطراری انسانی است.
از دیگر كاربری‌های این تصاویر می‌توان برای نظارت بر رشد محصولات، شهری‌سازی، آلودگی شهرها، اختلال نور و دیگر مسائل اشاره كرد./ایسنا