اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

11جمله قصار نشست خبری پرسپولیس


در نشست خبری باشگاه پرسپولیس كه امروز در محل شهرداری منطقه9 برگزار شد، سرپرست، مدیر فنی، سرمربی و كاپیتان این تیم صحبت‌های جالبی بر زبان آوردند كه شنیدن برخی از آن‌ها خالی از لطف نیست. این‌ها چكیده‌ای از جملات قصار این 4نفر است.

در نشست خبری باشگاه پرسپولیس كه امروز در محل شهرداری منطقه9 برگزار شد، سرپرست، مدیر فنی، سرمربی و كاپیتان این تیم صحبت‌های جالبی بر زبان آوردند كه شنیدن برخی از آن‌ها خالی از لطف نیست. این‌ها چكیده‌ای از جملات قصار این 4نفر است.


معدنچی: هنوز با الشعب قرارداد نبستم/ 200میلیون اختلاف داریمعکس روز: رونمایی از پیراهن پرسپولیس

مایلی‌كهن: اصلا قرار نبود كه من به تركیه بروم. من نیامده‌ام كه سربار پرسپولیس باشم و نمی‌خواهم هزینه اضافی برای پرسپولیس به وجود بیاورم.

كریمی: می‌خواهم امسال بهترین بازی هایم را برای پرسپولیس به نمایش بگذارم.

استیلی: به دلیل طولانی شدن مصدومیت حمید علی عسگر تصمیم گرفتیم کاظمیان را جذب کنیم.

كاشانی: هستند دوستانی در خلیج‌فارس که می‌خواهند سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را بخرند. این یعنی دخالت دولت‌های بیگانه در دو باشگاه ایران.


مایلی‌كهن: دیروز من با پسرم به تمرین پرسپولیس رفتم روز بعد روزنامه‌ها تیتر زدند كه مهندس نعیم مایلی‌كهن، آنالیزور جدید پرسپولیس.

كریمی: در هر پستی که بازی کنم می‌خواهم مفید باشم چه در تیم ملی که حالا در پست هافبک دفاعی بازی می‌کنم و چه در پرسپولیس که جلوتر بازی می‌کنم.

استیلی: هیچ قولی برای قهرمانی نمی دهم اما هدف ما درفصل جاری قهرمانی در 3 جام است

كاشانی: به حمید استیلی هم مثل دایی 12ساعت فرصت دادیم تا نظرش را در خصوص تصمیم کمیته فنی اعلام کند. شاید اگر او هم طی این زمان نظرش را نمی گفت گزینه‌ای دیگر را برمی‌گزیدیم.

كریمی: به نظر فتح‌الله‌زاده و همین‌طور کرار احترام می‌گذارم اما با حرف زدن چیزی مشخص نمی‌شود و همه چیز در زمین فوتبال اتفاق می‌افتد.

استیلی: علی كریمی كاپیتان اول پرسپولیس است و در خصوص كاپیتان های دوم و سوم نیز در كمیته فنی تصمیم گیری خواهیم كرد.

کاشانی: در آن برهه زمانی برداشتمان از نامه علی دایی این بود که مایل به همکاری با باشگاه پرسپولیس نیست.

منبع: گل


ویدیو مرتبط :
نشست خبری پس از دیدار پرسپولیس - ملوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نشست خبری علی دایی/ با عزت رفتم و برای قهرمانی پرسپولیس آمدم



نشست خبری علی دایی

با عزت رفتم و برای قهرمانی پرسپولیس آمدم/باید به امثال کریمی ارج بگذاریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من از پرسپولیس بد نرفتم بلکه با عزت رفتم قهرمانی کسب کردم خدا خواست که دو سال از این تیم دور باشم.

 

نشست خبری علی دایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی دایی در نشست مطبوعاتی خود ضمن تشکر از اصحاب رسانه و مطبوعات عنوان کرد:‌در ابتدا از تمام بزرگان پرسپولیس اجازه می‌گیرم من از هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم که به من اطمینان کردند و امیدوارم بتوانم خواسته‌های آنها و هواداران را برآورده کنم. مطمئن باشید تا روزی که در خدمت پرسپولیس باشم تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام خواهم داد.

وی در مورد بازگشتش به پرسپولیس یادآور شد: من از پرسپولیس بد نرفتم بلکه با عزت رفتم قهرمانی کسب کردم خدا خواست که دو سال از این تیم دور باشم و بار دیگر برگردم. همه این اتفاقات را بر این حساب می‌گذارم که خواست خداوند بوده به هر حال هر تیمی با مربی و بازیکن زمانی قرارداد دارد و آن تمام خوهد شد.

سرمربی پرسپولیس افزود: هر تیمی می‌تواند با مربی دیگری صحبت کند شما بایرن مونیخ را ببینید در آستانه گرفتن دو جام و یا سومی هم قرار داشت اما ماه‌ها پیش مربی خود را تغییر داد. باید رفتار خود را حرفه‌ای کنیم و حرفه‌ای فکر کنیم. تا زمانی که اینگونه فکر کنیم به جایی نخواهیم رسید.

دایی در مورد اینکه آیا قول قهرمانی پرسپولیس را می‌دهد،‌گفت: کسی نمی‌تواند قول قهرمانی بدهد اما مطمئن باشید من به پرسپولیس آمده‌ام تا قهرمان شویم. مطمئنا با حمایت مدیرعامل و هیئت مدیره و همچنین بازیکنان خوبی که پرسپولیس دارد و همت همه آنها امسال پرسپولیس کارهای بزرگی انجام خواهد داد. مطمئن باشید برای قهرمانی پرسپولیس به این تیم آمدم و دوباره سعی و تلاشم را می‌کنم تا بتوانیم قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شویم.

وی در مورد علی کریمی تصریح کرد: من زمانی که از ایران رفتم فکر کنم بعد از فینال جام حذفی بود که همه رسانه‌ها خبر خداحافظی کریمی را اعلام کردند و پس از آن چیزی غیر از آن نشنیدم. به هر حال علی آقا بزرگ فوتبال ماست. زحمت زیادی برای فوتبال ما کشیده است. باید امثال او ارج نهاده شود.

دایی ادامه داد: همیشه احترام به بزرگان واجب است نباید کاری کرد که ارزش افراد پایین بیاید. همانطور که در مورد مهدی مهدوی‌کیا معتقد بودم باید بزرگی او حفظ شود در مورد کریمی هم این نظر را دارم. باید بزرگی بزرگان را حفظ کرد. کاری نکنیم که خدشه‌ای به آنها وارد شود.

علی دایی در ادامه نشست خبری خود در مورد وضعیت علی کریمی و اینکه او می‌خواهد با پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند، گفت: اکنون فقط 23 ساعت است که به تهران آمده‌ام و در خدمت شما هستم و نمی‌توانم جواب خاصی به شما بدهم.

وی در مورد انتخاب کریم باقری به عنوان دستیارش، گفت: من به توانایی‌های باقری اعتقاد دارم و با آقا کریم مطمئنا کار خواهیم کرد. دستیارانم کسانی هستند که می‌توانند به من کمک کنند.

دایی در مورد اینکه در غیاب او که در خارج بود، قراردادش با پرسپولیس امضاء شد، گفت: من خوشبختانه هم دوستان خوبی دارم و هم سردار، مدیریت باشگاه با ما خیلی خوب همکاری کرد. قرار نیست که حتما خود من حضور داشته باشم. با این ارتباطاتی که وجود دارد هر جایی دنیا که باشی می‌توانی کارهایت را انجام دهی. از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم. من دوستانی مثل دهقان دارم و همچنین پیش‌بین که وکیل من است. از همگی آنها ممنون هستم. ما برنامه‌مان را کامل نوشته بودیم و می‌دانستیم که چه بازیکنانی را می‌خواهیم بگیریم.

وی ادامه داد: سعی کردیم نقاط ضعف پرسپولیس را پوشش دهیم و از نقاط قوت آن استفاده کنیم و فصل خوبی را داشته باشیم.

وی در مورد کادر پزشکی پرسپولیس گفت: می‌خواهم از دکتر شهاب که با تیم ملی هم همکاری دارد، استفاده کنم. من چند سال با او کار کردم. او جزء بهترین‌هاست.

دایی در مورد فصل گذشته پرسپولیس و اینکه این تیم می‌تواند قهرمان شود یا نه، گفت:‌ مطمئنا فصل قبل پرسپولیس از لحاظ انسانی و بازیکن بسیار خوب بوده است و بازیکنان خیلی خوبی جذب این تیم شده‌اند. یکی دو نکته ضعف داشته که ما سعی کرده‌‌ایم آنها را پوشش دهیم. از همین الان هدف‌مان قهرمانی با پرسپولیس است و این هدف دور از دسترس نیست و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم.

دایی در خصوص اینکه انتظارات از پرسپولیس با مربیگری شما بسیار بالاست گفت:‌مطمئنا علی دایی به تنهایی نمی‌توان کاری انجام دهد مدیران باشگاه، مردم و مخصوصا حمایت و نظرات پیشکسوتان می‌تواند خیلی به ما کمک کند. دایی به تنهایی نخواهد توانست کاری انجام دهد. انشاءاله با کار گروهی می‌توانیم با پرسپولیس نتایج  مورد انتظار را کسب کنیم اما متاسفانه ما در ایران عادت کردیم تنها کار کنیم. بلکه باید یک گروه باشیم تا بتوانیم امور را به طور ایده‌ال پیش ببریم ضمن اینکه گروه پشتیبانی از کادر تدارکات گرفته تا کادر مدیریت باید قوی عمل کنند. مهمترین بخش پشتیبانی فاز مدیریتی است که باید به درستی کارش را انجام دهد.

وی ادامه داد:‌پرسپولیس بیش از 30-40 میلیون هوادار دارد در حالی که هیچ تیمی ندارد که نقطه مثبت پرسپولیس همین هواداران هستند و می‌توانند به موفقیت تیم کمک کنند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه کنفرانس مطبوعاتی خود اظهار داشت: مطمئنا نتایجی که پرسپولیس در فصل پیش رو خواهد گرفت اثرگذار است اما به نظر من اینکه با یک مربی قرارداد سه ساله ببندند کار بسیار خوبی است من در مورد خودم نمی‌گویم هر مربی که بیاید طی یک برنامه سه ساله می‌تواند کمک کند و ما هم می‌توانیم قدم‌هایی را رو به جلو برداریم.

دایی در پایان گفت: مطمئنم با کادر فنی و بازیکنان فعلی می‌توانیم گام‌های محکمی را در همان سال اول برداریم و نیاز به سه سال نداریم./فارس