اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

1050 نفر در عملیات "ضد ترور" ترکیه بازداشت شدند



اخبار,اخبار بین الملل,ترکیه

دفتر نخست‌وزیری ترکیه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که پلیس این کشور در جریان "عملیات ضدترور" خود 1050 نفر را در 34 استان در سراسر ترکیه دستگیر کرده است..

به نقل از روزنامه صباح، دفتر نخست‌وزیری ترکیه طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «براساس روند بازجویی‌ها از 27 ژوئیه 2015 در عملیات ضدترور علیه نیروهای داعش، پ.ک.ک و دیگر سازمان‌های چپگرای وابسته، در کل 1050 نفر به اتهام ارتباط با این سازمان‌ها و انجام عملیات مسلحانه علیه نیروهای امنیتی و شهروندان ترکیه و همچنین انجام فعالیت‌های غیرقانونی تهدیدکننده نظم عمومی در 34 استان در سراسر ترکیه دستگیر شده‌اند. روند قضایی این بازداشت‌شدگان همچنان ادامه دارد.»

اخبار بین الملل - ایسنا


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت 10 نفر از عوامل ترور دادستان زابل



اخبار ,اخبار اجتماعی ,ترور دادستان زابل

 

اخبار اجتماعی - بازداشت 10 نفر از عوامل ترور دادستان زابل

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون 10 نفر از عوامل حادثه دادستانی زابل دستگیر شده‌اند.

وی گفت: از تعداد دستگیرشدگان حادثه دادستانی زابل، دو نفر خانم هستند.

این مسئول افزود: در بدو امر یکی از عواملی که دخالت مستقیم داشت و در صحنه ترور نیز حضور داشته دستگیر و بلافاصله بعد از آن با بررسی‎های انجام شده افراد دیگر که نقش مستقیم و غیر مستقیم در دستور تعقیب و بررسی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در مجموع حدود 10 نفر شناسایی و دستگیر شدند، امروز بیش از 90 درصد از عوامل دستگیر و در اختیار دستگاه قضایی قرار دارند.

حمیدی در پایان اذعان داشت: یکی دو نفر تحت تعقیب و رصد اطلاعاتی قرار دارند که با دستگیری آنها این پرونده از ابتدا تا انتها مورد شناسایی، تعقیب و دستگیری قرار گرفته است.

لازم به ذکر است موسی نوری ‌قلعه‌نو دادستان زابل صبح روز چهارشنبه 15 آبانماه جاری به همراه راننده خود در ابتدای جاده زاهدان در مسیر محل کار هدف اقدام تروریستی واقع شده و به شهادت رسیدند.

اخبار اجتماعی - فارس