اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

100 میلیون سیم کارت در دست ایرانی ها


مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت ایران (آشنای اول) گفت: بیش از 100 میلیون سیم کارت در کشور وجود دارد که مکالمه از طریق این سیم کارت ها بخش زیادی از مشکلات جامعه را حل کرده است.

خبرگزاری ایرنا: مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت ایران (آشنای اول) گفت: بیش از 100 میلیون سیم کارت در کشور وجود دارد که مکالمه از طریق این سیم کارت ها بخش زیادی از مشکلات جامعه را حل کرده است.

 ˈعلی کارگزارˈ روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمان، افزود: خدمات شرکت مخابرات به صورت مستقیم در اختیار اقشار مختلف جامعه قرار می گیرد و ما با آحاد جامعه ارتباط و سر و کار داریم.

وی افزود: خدماتی که شرکت مخابرات به سایر دستگاه ها ارائه می کند نیز خدمات آنها را به صورت تصاعدی افزایش می دهد.

مدیرعامل سابق شرکت مخابرات استان کرمان نیز در این آیین گفت: در مدت زمان 51 ماهه فعالیت در کرمان، در هر روز 860 خط تلفن همراه و 40 خط تلفن ثابت واگذار شده و در هر پنج روز نیز یک ایستگاه تلفن همراه نصب و راه اندازی شده است.

ˈعلیرضا مهدویˈ عنوان کرد: در این مدت در هر ماه، هشت دستگاه یا سازمان به شبکه فیبر نوری وصل شده و هر یک ماه یک دفتر پیشخوان دولت الکترونیک به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در هر ماه به طور متوسط یک هزار و 200 پورت پرسرعت اینترنت نصب و راه اندازی شده است، ادامه داد: ماهانه پنج میلیارد ریال در بخش دیتا سرمایه گذاری و در مجموع 252 میلیارد ریال در این بخش هزینه شده است.

 در این آیین از تلاش های ˈعلیرضا مهدویˈ تقدیر شد و ˈ محمد دوست محمدیˈ به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت در استان کرمان فعالیت خود را آغاز کرد.


ویدیو مرتبط :
نوکیا لومیا 730 دو سیم کارت و 735: سیم کارت وکارت حافظه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با سیم کارت مجازی ایرانی، اس‌ام‌اس رایگان بزنید!



با سیم کارت مجازی ایرانی، اس‌ام‌اس رایگان بزنید!

محققان انفورماتیک دانشگاه خوارزمی موفق به طراحی نرم‌افزاری شدند که به کاربران امکان می‌دهد با نصب آن بر روی تلفن همراه خود به یکدیگر «اس‌ام‌اس» رایگان بدهند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مسعود جلالی، مبتکر این نرم‌افزار در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: سیم کارت مجازی برنامه‌ای است که روی گوشی موبایل نصب می‌شود و به کاربر امکان می‌دهد به افرادی که آنها هم سیم کارت مجازی را فعال کرده‌اند، اس‌ام‌اس رایگان ارسال کند.

وی تصریح کرد: این برنامه محدود به دو نفر نیست و سیم کارت مجازی با ترکیب پروتکل‌های جدید GSM و GPRS و الگوریتم پایین آوردن هزینه ابداعی خود این امکان را فراهم کرده که تمامی کسانی که از این نرم افزار استفاده می‌کنند، بتوانند به یکدیگر اس‌ ام‌ اس بفرستند.

جلالی خاطرنشان کرد: در داخل محیط سیم کارت مجازی موبایل خود می‌توانید عکس یا فیلم مورد علاقه خود را انتخاب کرده و به راحتی و با هزینه بسیار ناچیز آن را به دوستان خود در هر کجا ارسال کنید. البته الگوریتم به کار گرفته شده در سیم کارت مجازی این امکان را می‌دهد که تمامی این ارسال‌ها با یک دهم هزینه واقعی انجام شود و نیازی به فعال‌سازی MMSهم نباشد.

جلالی ادامه داد: مجانی کردن امکان تایید رسید پیام (Delivery) در گوشی‌های فعال، فشرده‌سازی بالقوه و بسیار زیاد حجم متن smsها برای صرفه‌جویی بیشتر هزینه‌ها، نبودن محدودیت پارت در sms‌ها و mmsها، امکان ارسال و دریافت تصویر و ویدئو در هر کجا و سازگاری با تمامی گوشی‌های موبایل از جمله امکانات سیم کارت مجازی است./ایسنا