اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

10 فوتبالیست منفور سال 2013


اسامی 10 بازیکن منفور سال 2013 به انتخاب سایت ESPN منتشر شد.

تابناک: بازیکن های بزرگی به واسطه جنجال هایی که به وجود آوردند محبوبیت خود را از دست دادند و به منفورترین بازیکن ها تبدیل شدند.
 
اسامی 10 بازیکن عبارت اند از : 
 
10- امانوئل آدبایور (تاتنهام)
 
9- اشلی یانگ (منچستریونایتد)
 
8- په په (رئال مادرید)
 
7- رایان گیگز (منچستریونایتد)

10 فوتبالیست منفور سال 2013
 
6- اشلی کول (چلسی)
 
5- سرخیو بوسکتس (بارسلونا)
 
4- پاتریس اورا (منچستریونایتد)
 
3- لوییس سوارز (لیورپول)

10 فوتبالیست منفور سال 2013
 
2- جان تری (چلسی)
 
1- جوی بارتون (کویینز پارک رنجرز)


ویدیو مرتبط :
10 فوتبالیست سریع جهان در سال 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

10 گجت برتر سال 2013 +عکس




با آغاز سال 2013 بسیاری از شرکت های فناوری در حال تولید کردن جدیدترین محصولات خود هستند و در پی تلاش آن ها نمایشگاه های مختلف تکنولوژی نیز برگزار می شود تا بتواند آخرین محصولات ساخته شده را به نمایش بگذارد.
اوایل اسفند نمایشگاه بزرگی در بارسلونای اسپانیا به نام "MWC 2013” برگزار شد که در آن بزرگترین شرکت های فناوری جدیدترین محصولات خود را ارائه کردند. در این نمایشگاه مهمترین دستاوردهای سال 2013 که به عنوان برترین های امسال شناخته می شوند انتخاب شدند.

** اسلیت 7

تلفن همراه , کجت , تبلت

اچ پی یکی از بزرگترین کارخانه های تولید لوازم الکتریکی در دنیا است که تا به حال بیشتر در بخش لوازم اداری مشغول بوده است. این شرکت ورودی بسیار حیرت انگیز به دنیای تبلت ها داشته است و امسال با تبلت "HP Slate 7" وارد نمایشگاه شد. این تبلت با آندروید 4 کار می کند و از یک صفحه نمایش 7 اینچی بهرمند است.  این تبلت به عنوان بزرگترین رقیب تبلت های سامسونگ و آمازون به حساب می آید چرا که یک پردازنده قوی دو هسته ای 1.6 هرتزی بهره می برد.

** گلکسی نوت 8

تلفن همراه , کجت , تبلت

یکی از بهترین و پرطرفدارترین تبلت های ساموسنگ نیز در نمایشگاه امسال رونمایی شد. این تبلت که "گلکسی نوت 8" نام دارد از صفحه نمایش 8 اینچی استفاده می کند و البته در پردازنده از تبلت های اچ پی بسیار قوی تر است. این تبلت یک پردازنده 4 هسته ای 1.6 گیگاهرتزی دارد. بسیاری از طرفداران این تبلت قلم نوری آن را می پسندند که به کاربران اجازه می دهد تا طراحی های متفاوتی به کمک تبلتشان انجام دهند.

** اوپتیموس اف 7

تلفن همراه , کجت , تبلت

ال جی هر ساله و درهمان ابتدای سال بهترین گوشی خود را معرفی می کند اما گوشی های آن با اینکه قدرت لازم برای همه کاری را دارند خیلی مورد توجه قرار نمی گیرند. امسال نیز این شرکت گوشی "اوپتیموس اف7" را معرفی کرده است که دارای یک صفحه نمایش 4.7 اینچی  با پردازنده دو هسته ای 1.5 گیگاهرتزی است. این تلفن همراه با آندروید 4 کار می کند و می تواند در میان برترین های امسال قرار بگیرد.

** فون پد

تلفن همراه , کجت , تبلت

قبل از آغاز نمایشگاه امسال شرکت فناوری ایسوس چندین بار حرف هایی از یک تبلت انقلابی زده بود که قرار بود این صنعت را دچار تحول کند اما با معرفی شدن آن تمامی فکرها از بین رفت. ایسوس در نمایشگاه تبلت " فون پد" را معرفی کرد که در اصل یک تبلت با امکانات و با قابلیت تماس بود که البته آنچنان انقلابی به شمار نمی رود. این تبلت با امکانات خاص مانند حافظه 16 گیگابایتی و پردازنده اینتل خود از جمله تبلت های خوب 2013 است.

** لیکوئید E1

تلفن همراه , کجت , تبلت

شرکت ایسر که بیشتر توان خود را در تولید لپ تاپ های مختلف می گذارد امسال تلفن همراهی را تولید کرده است که در نوع خود بسیار جالب است. این تلفن همراه دارای پردازنده 1گیگاهرتزی دوهسته ای است و سیستم دو اسپیکر آن نیز بسیار پرقدرت است. نکته اصلی در مورد این تلفن همراه بدنه مایع مانند آن است که باعث می شود فرم دست را به خود بگیرد. این مورد اولین بار است که در تلفن های همراه دیده می شود.

** فایرفاکس

تلفن همراه , کجت , تبلت

فایرفاکس یکی از برترین مرورگرهای اینترنت که توسط موزیلا ساخته می شود این بار در قالب یک تلفن همراه به نمایشگاه MWC امد. این تلفن همراه با سیستم عامل مخصوص موزیلا کار می کند و از پردازنده A5 اپل استفاده می کند. موزیلا با ساخت این تلفن همراه ریسک بزرژی را پذیرفته است ولی قصد دارد سیستمش را آنقدر تقویت کند که بتواند آندروید و ویندوز فون را از بین ببرد.

** آسند P2

تلفن همراه , کجت , تبلت

دو سالی است که تولید کننده آسیایی تلفن همراه یعنی "هوآوی" گوشی های بسیار قوی را معرفی می کند. این شرکت امسال با مدل "آسند P2" وارد نمایشگاه شد و تلفن همراه 4.7 اینچی خود را معرفی کرد. این تلفن همراه با آندروید 4.1 کار می کند و پردازنده ای دو هسته ای دارد. هوآوی البته اطلاعات زیادی از این تلفن همراه ارائه نکرده است اما می تواند تلفنی بسیار قوی و رقیب شرکت های بزرگ باشد.

** نوکیا ویندوز 8

تلفن همراه , کجت , تبلت

نوکیا پس از انکه در رقابت با سامسونگ و اچ تی سی و اپل جا ماند به مست تبلت پیش رفته است و امسال درنمایشگاه از تبلت خود رونمایی کرد. این تبلت که با ویندوز 8 کار می کند مورد استقبال زیادی قرار گرفت که باعث شد نوکیا به آینده خود امیدوارتر باشد. این شرکت قرار است امسال تبلت خود را روانه بازار کند که البته هنوز مشخصات فنی آن را ارائه نکرده است.

** وان

تلفن همراه , کجت , تبلت

اچ تی سی بعد از آنکه تلفن های ویندوز موبایل خود را معرفی کرد بار دیگر به سراغ یک آندروید حرفه ای رفته است. جدیدترین تلفن همراه این شرکت "وان" نام دارد و بهترین عنوان از این سری شناخته می شود. این تلفن همراه با سیستم نسل چهارم دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی است و همچنین پردازنده آن 4 هسته ای دوگیکاهرتزی است. اچ تی اس اعتقاد دارد این تلفن همراه می تواند تمام بحران ها را از بین ببرد.

** گلکسی اس 4

تلفن همراه , کجت , تبلت

ساموسنگ امسال در نمایشگاه تلفن همراه خاصی را رونمایی نکرد اما اطلاعات خیلی کمی از پردازنده 4 هسته ای و صفحه نمایش احتمال 5 اینچی گلکسی اس 4 داد. این تلفن همراه که برادر بزرگترش پارسال برترین گوشی سال انتخاب شد ممکن است حتی حسگرهای چشمی خاصی نیز داشته باشد. احتمال می رود این تلفن همراه در بدنه ای نرم و منعظف و با دوربینی فراتر از 12 مگاپیکسل وارد بازار شود.
منبع:yjc.ir