اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

10 سال زندان برای تجاوز به یک سگ !



 

 

 

10 سال زندان برای تجاوز به یک سگ!

 

ارم نیوز:"روبرت دی شیلدز" در ماه نوامبر به ارتکاب جرم تجاوز به عنف به سگی که در خانه وی زندگی می کرد، محکوم شد.

به گزارش برترین ها، بر اساس گزارش دفتر دادستانی سکرامنتو (واقع در شمال سان فرانسیسکو) یک مرد کالیفرنیایی به جرم تجاوز به سگی از گونه "چیواوا" به ده سال زندان محکوم شد.

مقامات قضایی در گزارش خود عنوان کردند؛ دامپزشکی که این حیوان را تحت معالجه قرار داده بود، متوجه عمل شنیع این شهروند آمریکایی شده است.

بنا به این گزارش، روبروت در صورتی که به قید ضمانت از زندان آزاد شود، تا آخر عمرش باید در مسافتی دور از مدرسه و یا مکانی که در آن کودکان حضور دارند، زندگی کند.... / eramnews.ir


ویدیو مرتبط :
سایه سنگین 10 سال زندان روی سر جانی دپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روحانی افغان به جرم تجاوز به دختر 10 ساله به 20 سال زندان محکوم شد



اخبار حوادث - روحانی افغان به جرم تجاوز به دختر 10 ساله به 20 سال زندان محکوم شد

وزارت امور زنان افغانستان از حکم دادگاهی در کابل مبنی بر محکومیت یک روحانی به ۲۰ سال زندان به جرم تجاوز جنسی به یک دختر ده ساله استقبال کرده است.

خانواده این دختر او را به مسجد روستایی در حومه شهر قندز در شمال افغانستان می‌فرستاد تا درس بیاموزد، اما روحانی سی‌ساله‌ای که قرار بود او را آموزش دهد، دستها و پاهای شاگردش را بست و به او تجاوز جنسی کرد.

دادگاه بدوی کابل دیروز (۳ آبان) این روحانی را به بیست سال زندان و پرداخت یک و نیم میلیون افغانی به عنوان جبران خسارت به خانواده قربانی محکوم کرده است.

وزارت امور زنان حکم دادگاه را "عادلانه و گامی استوار در راستای تامین عدالت اجتماعی، دفاع از حقوق زنان و تطبیق قانون منع خشونت علیه زنان" دانسته است. این حکم نهایی نیست و محکوم حق درخواست تجدید نظر دارد.

فعالان حقوق زن در افغانستان می‌گویند که این دختر با چنان خشونتی مورد تجاوز جنسی قرار گرفت که در بیمارستان بستری شد و نیاز به عمل جراحی داشت.

متهم در دادگاه به برقراری رابطه جنسی اعتراف کرد، اما گفت که این کار با رضایت هر دو طرف انجام شده است. ولی دادگاه روایت او از شیوه انجام ارتباط جنسی را رد کرد.

این کار خانواده دختر و اهالی روستای محل زندگی آنها را به شدت خشمگین کرد و فعالان حقوق زن مجبور شدند که این دختر را به یک خانه امن ببرند و پلیس روحانی را به کابل منتقل کرد، چرا که گفته شده اعضای خانواده او قصد داشتند آن دو را برای حفظ آبروی خود بکشند.

خانواده دختر 10 ساله در دادگاه خواستار اعدام متجاوز شد، اما دادگاه این درخواست را نپذیرفت.
اخبار حوادث - بی بی سی , فرارو