اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

10 بازیکن فصل آینده پرسپولیس معرفی شدند


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اسامی 10 بازیکن مدنظرش برای فصل آینده را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اسامی 10 بازیکن مدنظرش برای فصل آینده را اعلام کرد که نام وحید هاشمیان، شیث رضایی، محمد نصرتی، مهرداد اولادی، حسین بادامکی و مازیار زارع در بین آنها وجود ندارد.

 باشگاه پرسپولیس اسامی 10 بازیکن از فهرست فصل گذشته را که از سوی مصطفی دنیزلی برای حضور در تیم سال آینده پرسپولیس انتخاب شده‌‍اند، را اعلام کرد.

بنابر اعلام مصطفی دنیزلی به باشگاه پرسپولیس، مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی، محمد نوری، غلامرضا رضایی، حمیدرضا علی عسگری، امیرحسین فشنگچی، رضا نورمحمدی، هادی نوروزی، مهرداد پولادی و ایمون زاید، 10 بازیکنی هستند که برای سال آینده مورد تائید کادر فنی تیم قرار گرفته اند.

براساس اعلام سایت باشگاه پرسپولیس اسامی بازیکنان جدید پرسپولیس نیز در روزهای آینده از سوی باشگاه اعلام خواهد شد.
 
در فهرستی که از سوی باشگاه اعلام شده است نام بازیکنانی چون وحید هاشمیان، میثاق معمارزاده، محمد نصرتی، ابراهیم شكوری، شیث رضایی، مهرداد اولادی، مامادو تال،‌حسین هوشیار، مسعود داستانی، علیرضا محمد، مجتبی شیری، جواد كاظمیان، سعید قدمی، روح‌اله سیف‌الهی، حسین بادامكی، مازیار زارع، سامان آقا زمانی و حسین كنعانی ... دیده نمی شود تا سونامی بزرگ در پرسپولیس رخ دهد.

البته این فهرست هنوز قطعی نیست و این احتمال را باید داد که از جمع بازیکنان فصل گذشته برخی به فهرست فصل آینده اضافه شوند.   



ویدیو مرتبط :
10 بازیکن جوان آینده دار : 10 - جولیان برانت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس با 10 بازیکن/ غیبت دنیزلی و ستاره‌ها



سرمربی , تیم فوتبال پرسپولیس

 

تیم فوتبال پرسپولیس که در فصل نقل و انتقالات لیگ دوازدهم خریدهای پرسروصدایی را انجام داده است، در حالی صبح امروز نخستین تمرینش را برگزار کرد که تنها 10 بازیکن در آن حضور داشتند از ستاره های تازه این تیم تنها یک نفر حاضر بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای آماده سازی جهت حضور در لیگ دوازدهم ساعت 9:40 صبح امروز در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد و فقط 10 بازیکن در آن حضور داشتند.

محسن بنگر، مهدی مهدوی کیا، جواد کاظمیان، محمد نوری، علیرضا نورمحمدی، هادی نوروزی، حمید علی عسگری و سامان آقازمانی از بازیکنان حاضر در تمرین امروز بودند. به گفته جمشید زارع، قائم مقام باشگاه پرسپولیس ملی پوشان این تیم 10 روز مرخصی خواهند بود.

زارع پیش از شروع تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران و بازیکنان، گفت: سال گذشته فصل تلخی را پشت سر گذاشتیم و خوشحالم که برای فصل پیش رو با تدبیر محمد رویانیان به موقع در یارگیری اقدام کردیم  و توانستیم در خطوطی به بازیکن نیاز داشتیم، بازیکن جذب کنیم. ایمان دارم با این بازیکنان می توانیم انتظارات به حق میلیون ها هوادار را برآورده کنیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما طبق برنامه سرمربی، تمریناتمان را با محسن عاشوری آغاز می کنیم تا زمانی که سرمربی از مرخصی برگردد. امیدوارم بتوانیم عقب ماندگی خود را در تمرینات با تدبیر محسن عاشوری جبران کنیم.

* برای شروع تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تدارک ویژه ای دیده شده بود. مسئولان این باشگاه در ابتدای تمرینات گوسفند قربانی کردند و بازیکنان از زیر قرآن رد شدند.

* یک گروه موسیقی از نیروی دریایی برای مراسم امروز در ورزشگاه درفشی فر حضور داشتند و به اجرای چند آهنگ پرداختند.

* محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در تمرینات امروز غایب بود. ضمن اینکه هنوز تکلیف سرمربی پرسپولیس مشخص نشده است.

* محسن بنگر، بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس همانطور که قبلا اعلام کرده بود شماره 6 تیم پرسپولیس را برای خود انتخاب کرده است.

* پلاکارد بزرگی با مضمون تبریک مبعث رسول اکرم (ص) و همچنین شروع دوازهمین دوره لیگ برتر در ورزشگاه درفشی فر نصب شده است.

* حدود 100 هوادار در تمرینات امروز حاضر شدند...../مهر