اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

1 کشته و 2 مصدوم براثر برخورد 2 دستگاه پژو


بر اثر برخورد شاخ به شاخ 2 دستگاه خودروی سواری پژو در کیلومتر 5 پل کلانتری، پل رابط «تبریز - ارومیه»، یک تن جان باخت و 2 تن راهی بیمارستان شدند.

خبرگزاری ایسنا:بر اثر برخورد شاخ به شاخ 2 دستگاه خودروی سواری پژو در کیلومتر 5 پل کلانتری، پل رابط «تبریز - ارومیه»، یک تن جان باخت و 2 تن راهی بیمارستان شدند.

«حبیب حسین‌قلی‌زاده»، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: این حادثه در ساعت 20:30 عصر دیروز(دوشنبه 6 مردادماه) به اتاق فرمان 115 استان مخابره شد و طی آن آمبولانس پایگاه سرای به محل وقوع تصادف اعزام شدند.

وی گفت: در این حادثه، مرگ یک تن به علت شدت جراحت‌های وارده در محل تأئید شد و 2 تن به بیمارستان امام رضای تبریز منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی از مردم خواست، به‌هنگام مشاهده‌ی چنین صحنه‌هایی از کنجکاوی در محل سانحه و تجمع خودداری کنند تا براثر برخورد خودروهای عبوری یا اتفاقاتی چون انفجار باک خودروها دچار سانحه نشوند.

حسین‌قلی‌زاده از رانندگان خواست تا به علائم هشداردهنده نظیر تابلوهای خطر و چراغ آلارم خودروهای امدادی توجه کافی داشته و از سد معبر برای آنها به شدت خودداری کنند.


ویدیو مرتبط :
کلیپ کمدی و وحشتناک مرگ مرد براثر برخورد هندوانه با سرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک کشته و 4 مجروح در حادثه برخورد کامیون و 2 دستگاه پژو



حوادث,اخبار حوادث

رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا خبر داد

یک کشته و 4 مجروح در حادثه برخورد کامیون و 2 دستگاه پژو

رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا از کشته شدن یک و مصدومیت 4 نفر بر اثر برخورد یک‌دستگاه کامیون با دو دستگاه پژو 405در استان اصفهان خبر داد.

سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا در گفت‌وگو با فارس، گفت: در ساعت 4:00 بامداد امروز در کیلومتر 16 جاده اصفهان به شیراز براثر برخورد یک‌دستگاه کامیون ایسوزو با دو دستگاه سواری پژو 405، یک نفر جان خود را از دست داد و 4 نفر مجروح شدند.

وی در ادامه افزود: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده کامیون ایسوزو و عدم توجه به جلو از جانب راننده یکی از پژو‌ها اعلام شده است./فارس