اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

1 کشته در تصادف پراید با قطار در قائمشهر


برخورد قطار با خودروی پراید در قائمشهر شنبه شب و در آخرین ساعات سال 94 یک کشته بر جای گذاشت.

خبرگزاری ایرنا: برخورد قطار با خودروی پراید در قائمشهر شنبه شب و در آخرین ساعات سال 94 یک کشته بر جای گذاشت.

این حادثه ساعت حدود 20 و 30 دقیقه امشب رخ داد و راننده خودروی پراید در دم جان باخت.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران دراین باره گفت: حادثه را مردم به مرکز ارتباطات اورژانس 115 استان اطلاع دادند و بلافاصله همکاران اورژانس به محل حادثه واقع در خیابان ساری رو به روی کوچه نیما اعزام شدند.

ذکریا اشکپور افزود: بنا بر گزارش تیم اعزامی ، راننده خودرو مرد 35 ساله ای بود که به دلیل جراحت های شدید در دم فوت کرد.

وی گفت: با این وجود، همکاران اورژانس در محل اقدامات احیاء را شروع کردند و فرد حادثه دیده را به بیمارستان ولیعصر (عج) قائمشهر منتقل کردند.

برخورد قطار با خودرو در قائمشهر از مشکلاتی است که هر از چندگاهی سبب کشته یا زخمی شدن افراد می شود.

دوازدهم اسفند ماه امسال نیز برخورد قطار با یک دستگاه خودروی پراید در جاده ساری - قائمشهر سبب مصدوم شدن دو نفر از چهار سرنشین خودرو شده بود.

حادثه آفرینی خط آهن در قائمشهر سبب شده است تا در سال های اخیر موضوع انتقال راه آهن از داخل محدوده شهری به بیرون به صورت جدی مطرح شود.

حدود 12 کیلومتر از خط راه آهن سراسری شمال از محدود مصوب شهری در طرح تفصیلی قائمشهر عبور می کند و کمتر از 10 تقاطع هم سطح و غیر همسطح هم بر روی این مسافت تاکنون تعریف و اجرا شده است.

از حدود دو هزار و 750 هکتار اراضی شهری مصوب طرح جامع و تفصیلی قائمشهر یکهزار و 250 هکتار آن در بخش موسوم به پشت راه آهن واقع است، جایی که بیشتر جمعیت حدود 300 هزار نفری قائمشهر در آنجا ساکن هستند.

شورای اسلامی شهر قائمشهر دو سال پیش با انتشار گزارشی به استناد آمار منابع رسمی اعلام کرده بود که هر هفته پنج تا شش حادثه منجر به فوت و یا صدمات جدی در محدوده خط آهن واقع در حوزه مصوب شهری رخ می دهد.


ویدیو مرتبط :
تصادف با قطار و کشته شدن چهار نوجون در جا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سمند و پراید تصادف کردند، ۱۱ نفر کشته شدند



سمند و پراید تصادف کردند، ۱۱ نفر کشته شدند

حوادث - در تصادف سمند و پراید که شب گذشته اتفاق افتاد، 11 نفر کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این تصادف در کیلومتر 15 محور فیروزآباد - قیرو کارزین اتفاق افتاد که در آن رانندگان و 9 نفر از سرنشینان این دو خودرو در دم جان باختند./خبرآنلاین