اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

1 هفته تا روشن شدن زوایای پنهان سفر برزیل


کمیته‌ی فنی اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران پس از دو هفته زمانی که برای صدور رأی نهایی درباره‌ی تخلفات آژانس منتخب فدراسیون فوتبال در اجرای تورهای جام جهانی صرف کرد، یک هفته‌ی دیگر به این آژانس فرصت داد تا زوایای پنهان دیگری از این پرونده مشخص شود.

خبرگزاری ایسنا: اداره‌ی میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران، مسوول رسیدگی به تخلفات آژانس‌های مجری تورهای جام جهانی است. براساس اعلام مسوولان این اداره، «تعطیلات رویایی»، آژانس منتخب فدراسیون فوتبال در اجرای این تورها، نسبت به سایر آژانس‌های مجری تورهای جام جهانی برزیل، بیشترین تخلفات را داشته است.

کمیته‌ی فنی اداره‌ی میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران، پس از دریافت شکایت‌ها و گزارش شواری معاونان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری که دو تن از اعضای این شورا نیز رایگان به دعوت فدراسیون فوتبال با تور «تعطیلات رویایی» به برزیل رفته بودند، به تعلیق پروانه‌ی این آژانس رأی داد. حکم تعلیق پروانه به این معناست که آژانس، فعالیت جدیدی نمی‌تواند انجام دهد.

این کمیته حدود دو هفته به آژانس تعطیلات رویایی فرصت داد تا طبق تعهد قبلی که به این اداره داده بود، رضایت‌نامه‌ی تمام مسافرانش را ارایه دهد؛ در غیر این صورت، کمیته موظف بود حکم ابطال پروانه‌ی آژانس را برای همیشه صادر کند. سرانجام کمیته‌ی فنی در روز موعود، چهارشنبه 25 تیرماه پس از دو ساعت جلسه که به بررسی اظهارات مدیر آژانس منتخب فدراسیون فوتبال و همچنین گزارش تخلفات و شکایات به صورت جزیی پرداخت، یک هفته‌ی دیگر به این آژانس فرصت داد تا مدارک دیگری را برای روشن شدن زوایای پنهان این پرونده ارایه کند تا حکم بر آن اساس صادر شود.

محمد کرمی - مسوول امور مارکز خدمات گردشگری استان تهران - درباره‌ی نظر کمیته‌ی فنی گفت: جدا از بُعد فنی این مساله و تخلفات رخ داده که مدیر آژانس به آن‌ها اذعان داشت، مسائلی درباره‌ی «انحصار در جریان اجرای تورهای جام جهانی» مطرح شد که به فدراسیون فوتبال برمی‌گشت و قرار شد، پس از یک هفته و در جلسه‌ی بعدی کمیته‌ی فنی، آژانس مدارکی در این زمینه ارایه کند.

وی ادامه داد: پس از بررسی مدارک ارایه شده، کمیته‌ی فنی، حکم نهایی خود را درباره‌ی آژانس منتخب فدراسیون فوتبال اعلام می‌کند و فعلا نتیجه‌ی این حکم مشخص نیست، چراکه کمیته باید تمام زوایای مغفول مانده را بررسی و مشخص کند.

به گفته‌ی کرمی، حکم تعلیق پروانه تعطیلات رویایی همچنان پابرجاست.

علی کفاشیان - رییس فدراسیون فوتبال - اما در اظهاراتی اعلام کرده: «آژانس (تعطیلات رویایی)، کارش درست بوده و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری آن را تأیید کرده است. این آژانس، کارش را به‌خوبی انجام داده و ما هنوز پولی به آن‌ها نداده‌ایم. انگار جنس نسیه گرفته‌ایم، پس مشکلی وجود ندارد.»


ویدیو مرتبط :
زوایای پنهان "فرود اجباری"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رهبر معظم انقلاب اسلامی هفته آینده به قم سفر می‌كنند



 

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی هفته آینده به قم سفر می‌كنند

 

 

استاندار قم گفت: مقام معظم رهبری هفته آینده به استان قم سفر می‌كنند. به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور ظهر امروز كه برای افتتاح نمایشگاه جلوه‌های همت و تلاش به مجمع امام خمینی قم رفته بود، در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص زمان قطعی سفر رهبر معظم انقلاب به استان قم گفت: این سفر طی هفته آینده به قم انجام می‌شود.

 

وی ادامه داد: قم آماده حضور و استقبال از ولی امر مسلمین است و با تمام وجود از ایشان استقبال می‌كند.

خاطر‌نشان می‌شود قم خود را برای استقبال از رهبر فرزانه انقلاب آماده كرده و جای جای شهر قم شور و شوق مضاعفی برپا شده است.

بنابر این گزارش مردم قم با برپایی مراسم‌ مختلفی، مراسم شكرانه حضور رهبر فرزانه انقلاب در قم را به جای آورده و برای سلامتی ایشان دعا می‌كنند.

همچنین در مناطق مختلف شهر قم برای سلامتی مقام معظم رهبری گوسفند ذبح كرده و شور و شوق خود را به دلیل حضور ایشان در قم ابراز می‌كنند.../خبرگزاری فارس