اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

‌شیشه زندگی زن شیشه‌ای ترك برداشت



 


‌شیشه زندگی زن شیشه‌ای ترك برداشت

 

 

مردی به دادگاه خانواده آمد و گفت: همسرم معتاد به شیشه است؛ به همین دلیل می‌خواهم از او جدا شده و دور از او در خانه‌ای دیگر از فرزندم نگهداری ‌كنم.

 

به گزارش فارس، مردی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست حضانت فرزند خود را به قاضی یكی از شعب ارائه كرد.

این مرد 34 ساله در حضور قاضی شعبه 254 مجتمع قضایی خانواده گفت: همسرم معتاد به شیشه است؛ به همین دلیل می‌خواهم حضانت فرزندم را از او بگیرم.

وی با بیان اینكه هفت سال از زندگی مشتركمان می‌گذرد، ادامه داد: نمی‌خواهم از همسرم جدا شوم بلكه فقط قصد دور كردن فرزندم از او را دارم چرا كه می‌خواهم همسرم اعتیادش را ترك كرده و دوباره سه نفری در كنار هم زندگی كنیم.

مرد در حضور قاضی این شعبه افزود: او باید خود را تغییر دهد تا آینده فرزندمان خراب نشود؛ من دارای شغل مناسبی هستم و می‌توانم در خانه مسكونی دیگری كه دارم در كنار مادرم از فرزند 9 ساله‌ام نگهداری كنم.

وی با بیان اینكه همسرم معتاد است و گاهی كنترل خود را از دست می‌دهد، ادامه داد: مقدار مصرف مواد مخدر همسرم كم است ولی من باید او را ترك بدهم تا مقدار مصرفش زیاد نشود.

مرد بیان كرد: از همسرم در یك خانه و از فرزندم در كنار مادرم در خانه دیگری نگهداری می‌كنم تا مشكلی برای فرزندم ایجاد نشود.

قاضی این شعبه با توجه به عدم حضور زن و فرزند و شهود، پرونده را برای رسیدگی بیشتر به كارشناسی ارجاع داد.../گزارش فارس



ویدیو مرتبط :
اجرای آبنمای شیشه ای، آبشار شیشه ای، دیوار شیشه ای متحرک در لابی ساختمان مسکونی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توهم شیشه ای زندگی زن جوان را تباه کرد


زن بار دیگر در برابر قاضی با بیان اینکه شوهرم دچار توهم است، گفت: می‌خواهم از شوهرم جدا شوم چون نمی‌توانم با ترس و واهمه در کنارش به زندگی ادامه دهم.

 زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم معتاد به ماده مخدر "شیشه" است ولی این موضوع را قبول ندارد.

اشتباه اصلی من این بود که 4 سال اعتیادش را تحمل کردم تا او امروز در دادگاه این موضوع را انکار کند.
 
 زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه 245 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

* شوهرم معتاد به شیشه است

این زن با بیان اینکه شوهرم معتاد به ماده مخدر شیشه است، عنوان کرد: هر روز رفتارهای شوهرم تغییر کرده و مرا تهدید به مرگ می‌کند.

وی ادامه داد: من و شوهرم هیچ‌گونه اختلافی با یکدیگر نداشتیم ولی او ناگهان و بی‌دلیل مرا تهدید به مرگ کرد. بنابراین از ادامه زندگی در کنار شوهرم وحشت دارم.

* شوهرم دچار توهم است

زن بار دیگر در برابر قاضی با بیان اینکه شوهرم دچار توهم است، گفت: می‌خواهم از شوهرم جدا شوم چون نمی‌توانم با ترس و واهمه در کنارش به زندگی ادامه دهم.

وی ادامه داد: با اعتیاد شوهرم کنار آمده بودم تا اینکه او شروع به تهدید کرد و من راهی جز درخواست جدایی به ذهنم نرسید.

* معتاد نیستم

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه حدود 4 سال از زندگی مشترک‌مان می‌گذرد، اظهار داشت: تنها به صورت تفننی سیگار می‌کشم و دلیلی ندارد که همسرم دروغ گفته و مدعی شود که معتاد به شیشه هستم.

وی افزود: همسرم را طلاق نمی‌دهم و زندگی‌ام را نابود نخواهم کرد چون من و او با یکدیگر اختلاف ‌نظری نداریم.

* فکر نمی‌کردم تحملم در برابر اعتیاد شوهرم به پایان برسد

زن بار دیگر بیان کرد: فکر نمی‌کردم تحملم در برابر مصرف مواد مخدر از سوی شوهرم به پایان برسد و روزی درخواست طلاق دهم.

وی افزود: چنانچه شوهرم درک می‌کرد که به خاطر او اعتیادش را تحمل کردم، هیچ‌گاه اوضاع را تا این اندازه بد نمی‌کرد که بخواهد مرا تهدید به مرگ کند.

*‌ از ابتدا نباید با اعتیاد شوهرم کنار می‌آمدم

زن بار دیگر در برابر قاضی با بیان اینکه از ابتدا نباید با اعتیاد شوهرم کنار می‌آمدم، گفت: او دروغ می‌گوید که معتاد نیست و مظلوم‌نمایی می‌کند چون مدارکی برای اثبات اعتیادش دارم.

وی افزود: شوهرم برای اینکه از من جدا نشود ادعا می‌کند که معتاد نیست ولی فکر نمی‌کرد که من جواب آزمایش  او را برای اثبات اعتیادش داشته باشم.

*‌ جواب آزمایش جعلی است

مرد با بیان اینکه مدارکی که همسرم برای اثبات اعتیادم ارائه می‌دهد را قبول ندارم، گفت: جواب آزمایش جعلی است و من زیر بار معتاد بودن نمی‌روم.

وی افزود: همسرم باید بداند هر کاری که انجام ‌دهد من از او جدا نمی‌شوم و جواب این آزمایش برای اثبات اعتیاد من، قدیمی و جعلی است.

* جواب آزمایش باید به روز باشد

قاضی این شعبه خطاب به زن بیان کرد: جواب آزمایش برای اثبات اعتیاد شوهرت باید به روز باشد نه برای سال گذشته.

زن در جواب قاضی عنوان کرد: چنانچه شوهرم همراه من برای آزمایش دادن بیاید، موضوع اعتیادش برای شما ثابت خواهد شد.

قاضی این شعبه از مرد خواست که آزمایش اعتیاد بدهد همچنین رسیدگی به جلسه با وجود مدارک لازم به روزی دیگر موکول شد.


منبع: فارس