اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

‌ترافیک سنگین در ورودی مرزی مهران


مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های ایلام گفت: حجم سنگین ترافیک موجب کند شدن ورود اتوبوس‌ها به پایانه مرزی مهران جهت انتقال زائران شده است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های ایلام گفت: حجم سنگین ترافیک موجب کند شدن ورود اتوبوس‌ها به پایانه مرزی مهران جهت انتقال زائران شده است.

«مهرداد جهانی» اظهار کرد: در مرز مهران کمبود اتوبوس نداریم، اما با توجه حجم ترافیک اتوبوس‌هایی که برای انتقال زائران در نظر گرفته شده است، به‌کندی وارد پایانه مرزی می‌شوند.

وی بابیان اینکه روزانه 2 هزار و 500 دستگاه اتوبوس برای انتقال زوار وارد پایانه مرزی مهران شده‌اند، افزود: تاکنون بیش از 400 هزار نفر زائر از این مرز به کشور وارد و به استان‌های خود منتقل شده‌اند.

جهانی ادامه داد: استان ایلام جاده مناسب برای تردد این تعداد اتوبوس ندارد، اما با مدیریت همه دستگاه‌ها و تلاش شبانه‌روزی این کمبودها جبران شده است.


ویدیو مرتبط :
ترافیک ورودی به فرودگاه هیترو-لندن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترافیک سنگین در ورودی مهران


جانشین پلیس راهور کشور از ترافیک سنگین مسیر ورودی شهر مهران خبر داد و گفت: به دلیل حجم بالای خودروها، ترافیک در این محور سنگین و پلیس در حال بازگشایی مسیر است.

خبرگزاری ایسنا: جانشین پلیس راهور کشور از ترافیک سنگین مسیر ورودی شهر مهران خبر داد و گفت: به دلیل حجم بالای خودروها، ترافیک در این محور سنگین و پلیس در حال بازگشایی مسیر است.

سردار موسی امیری در حین بررسی وضعیت ترافیکی شهر مهران اظهار کرد: راه‌های مواصلاتی پایانه مرزی مهران با داشتن پیچ‌های تند، عرض کم جاده و آشنا نبودن زائران به مسیر جاده می‌تواند به مکانی برای بروز حوادث رانندگی تبدیل شود لذا به رانندگان توصیه می‌کنیم با احتیاط بیشتری در این مسیر تردد کنند.

وی به هشدار سازمان هواشناسی در خصوص سامانه بارش‌زا اشاره و تصریح کرد: با توجه به هشدارهای این سازمان مبنی بر بارندگی‌های شدید در جاده‌های مواصلاتی استان ایلام در روز اربعین، رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به‌ویژه در مسیر ایلام به مهران بیشتر احساس می‌شود.

امیری خاطرنشان کرد: با توجه به حرکت هیاتهای مذهبی در معابر، رانندگان باید ضمن رعایت سرعت مطمئنه توجه و تمرکز کافی به رانندگی داشته و مراقب عابران در سطح سواره رو به‌ویژه هنگام شب باشند.