اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

۹ ماه تا محاکمه منصور ارباب سیار


جلسه محاكمه منصور ارباب سیار كه متهم به دست داشتن در توطئه ترور سفیر عربستان در واشنگتن است در ماه اكتبر برگزار می‌شود.

ایسنا: جلسه محاكمه منصور ارباب سیار كه متهم به دست داشتن در توطئه ترور سفیر عربستان در واشنگتن است در ماه اكتبر برگزار می‌شود.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد: یك قاضی آمریكایی روز سه‌شنبه تاریخ 22 اكتبر 2012 (30 مهر) را برای محاكمه منصور ارباب تعیین كرد.

جان كینان، قاضی فدرال درخواست وكلای مدافع ارباب سیر كه شهروند ایرانی ـ آمریكایی معرفی شده است،‌ برای داشتن فرصت بیشتر جهت آماده شدن برای حضور در جلسه دادگاه را رد كرد و گفت: من هشت ماه به شما فرصت می‌دهم و به این ترتیب بین زمانی كه من آخرین بار او را دیدم در تاریخ محاكمه 363 روز فاصله افتاده است.

آمریكا مدعی است كه این فرد به همراه فرد دیگر كه ادعا می‌شود او نیز تبعه ایران است توطئه ترور سفیر عربستان در واشنگتن را طراحی كرده بودند.


ویدیو مرتبط :
ای ماه عالم تاب ارباب من ارباب (مقدم 86)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراف «منصور ارباب سیار» به ترور سفیر عربستان در آمریکا



اعتراف «منصور ارباب سیار» به ترور سفیر عربستان در آمریکا

دادستان در باره جرم ارباب سیار گفته است که این فرد 57 ساله که تابعیتی آمریکایی - ایرانی دارد قصد داشته است تا با استخدام قاچاقچیان مکزیکی مواد مخدر از آنان بخواهد که رستورانی را که سفیر عربستان در آن حضور داشته است را منفجر کند ، اما فردی که وی با او به عنوان قاچاقچی مذاکره کرده است ، نه یک قاچاقچی که یک مامور مخفی بوده است .

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

منصور ارباب سیار که حدود یکسال پیش متهم شده بود که قصد داشته است سفیر عربستان سعودی در آمریکا را ترور کند، امروز اقرار کرد که قصد این کار را داشته است و برای انجام این کار با ایرانیان همکاری داشته است. 

به گزارش «تابناک» ، شبکه تلویزیونی «سی ان ان» آمریکا روز چهارشنبه ارباب سیار در دادگاه فدرال منهتن به دست داشتن و همکاری برای قتل سفیر سعودی در آمریکا مجرم شناخته شد .

 بر اساس این گزارش ، دادستان در باره جرم ارباب سیار گفته است که این فرد 57 ساله که تابعیتی آمریکایی - ایرانی دارد قصد داشته است تا با استخدام قاچاقچیان مکزیکی مواد مخدر از آنان بخواهد که رستورانی را که سفیر عربستان در آن حضور داشته است را منفجر کند ، اما فردی که وی با او به عنوان قاچاقچی مذاکره کرده است ، نه یک قاچاقچی که یک مامور مخفی بوده است .

 «اریک هولدر» دادستان کل آمریکا پیش از این مدعی شده بود که این طرح ترور با تایید برخی از مقامات حکومت ایران طراحی شده است . اتهامی که همواره ایران با قاطعیت آن را رد کرده است .

 وکلای ارباب سیار تا کنون درباره حکم دادگاه نظری ارائه نکرده اند. اما به نظر می رسد که حکم وی از ماه ژانویه اعلام و اعمال شود./عصرایران