اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

۸ دانش آموز آمریكایی قربانی درگیری پلیس با قاچاقچیان شدند



 

 

 

دانش آموزان آمریکایی

 

 

دپارتمان پلیس فدرال مكزیك در گزارشی از كشته شدن هشت دانش آموز در پی درگیری پلیس و قاچاقچیان در نواحی مركزی این كشور با آمریكا خبر داد.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در گزارش دپارتمان پلیس فدرال مكزیك آمده است كه در پی درگیری نیروهای ویژه با قاچاقچیان در ایالت «سیوداد خوآرز» كه هم مرز با آمریكا است، هشت دانش آموز جان خود را از دست داده و سه تن دیگر نیز مجروح شدند.

«آرتورو ساندو وال» سخنگوی دپارتمان پلیس ایالت «سیوداد خوارز» در مكزیك در ادامه به خبرگزاری آسوشیتدپرس، یادآور شد: این درگیری كه بین پلیس و باند قاچاقچی «لاتورس» در این ایالت رخ داد، باعث جان باختن هشت دانش آموز آمریكایی شد.

به گزارش ایسنا، این دانش آموزان بین ۱۵ تا ۱۶ سال سن داشتند و برای گشت و گذار به مكزیك آمده بودند..../خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
درگیری پلیس با قاچاقچیان!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری پیامکی 2 پسر دانش آموز به قتل انجامید



درگیری پیامکی 2 پسر دانش آموز به قتل انجامید

درگیری پیامکی دو پسر دانش آموز با قتل یکی از آنها پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، این جنایت 17 مهر سال گذشته به ماموران پلیس شهرری اطلاع داده شد. تیم جنایی پس از حضور در محل دریافتند، پسر 17 ساله به نام امیر بر اثر اصابت ضربه کارد به قتل رسیده است.

کارآگاهان در جریان تحقیقات هویت عاملان جنایت به نام فرهاد و مهرزاد را شناسایی کرده و آنها را در عملیات های جداگانه ای دستگیر کردند. متهمان در بازجویی به قتل اعتراف کرده و پرونده آنها برای محاکمه به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

در جلسه دادگاه فرهاد با اعتراف به قتل گفت : مقتول با مهرزاد اختلاف شد و ساعت هشت شب باهم در میدان شهرری قرار گذاشتند. من هم همراه مهرزاد به محل قرار رفتم. آنجا آنها با هم درگیر شدند من هم وارد درگیری شده و با ضربه کارد ضربه ای به مقتول زدم که باعث مرگش شد.

در ادامه نیز مهرزاد در جایگاه قرار گرفت و گفت : من و امیر در یک مدرسه درس می خواندیم و با هم دوست بودیم. اختلاف ما بر سر یک پیامک اشتباهی که من به مقتول دادم شروع شد. روز حادثه چند بار برای هم پیامک تهدید آمیز فرستادیم. به خاطر ترس از مقتول دوستم را همراه خود به محل قرار بردم که در آنجا این جنایت رخ داد.

پس از آخرین دفاعیات متهمان و وکلای مدافع آنها، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شده و فرهاد را به قصاص محکوم کردند. مهرزاد هم به اتهام معاونت در قتل به زندان محکوم شد./مهر