اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

۷ تن مواد مخدر در قم کشف شد



اخبارحوادث,اخبار حوادث,اخبار حوادث

فرمانده انتظامی استان قم از کشف حدود هفت تن مواد مخدر در قم طی ۱۱ ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کاظم مجتبایی اظهار داشت: در ۱۱ ماهه سال جاری در حدود هفت تن انواع مواد مخدر در قم کشف و ۳۵ باند تهیه و توزیع مواد افیونی منهدم شد که در این رابطه ۱۸۴ نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

وی از تریاک با بیش از ۴ تن و ۳۹۰ کیلوگرم به عنوان بیشترین کشفیات طی این مدت نام برد و تصریح کرد: غالب کشفیات از خودروهای عبوری بوده و اکثریت دستگیرشدگان غیر بومی هستند که دلیل آن قرار گرفتن استان قم در شاهراه مواصلاتی ۱۷ استان کشور است.

فرمانده انتظامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه پلیس در تلاش است تا اعتیاد مهار شود، گفت: پیشگیری و آموزش خانواده‌ها در جهت کنترل فرزندان ضروری است و این کنترل باید عقلانی انجام شود.

مجتبایی با بیان اینکه برخورد با اعتیاد نیازمند راهکارهای علمی است، بر اقدامات گسترده و قانونی در زمینه برخورد با این معضل اجتماعی تأکید کرد.

فرمانده انتظامی استان قم در پایان از تعامل و همکاری خوب دستگاه قضایی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قدردانی کرد.

 

اخبار حوادث - مهر


ویدیو مرتبط :
کشف یک تن مواد مخدر در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف بیش از دو تن مواد مخدر در یزد



اخبار ,اخبار حوادث ,کشف بیش از دو تن مواد مخدر در یزد

 

اخبار حوادث - کشف بیش از دو تن مواد مخدر در یزد

مواد مخدر کشف شده شامل یک تن و 426 کیلوگرم تریاک، چهار کیلو و 900 گرم هرویین، 153 کیلوگرم مرفین، 446 کیلوگرم حشیش و افزون بر دو کیلوگرم شیشه است.

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف بیش از دو تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان اللهی گفت: کشف مواد مخدر در این مدت در استان یزد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 145درصد افزایش داشته است.

وی افزود: مواد مخدر کشف شده شامل یک تن و 426 کیلوگرم تریاک، چهار کیلو و 900 گرم هرویین، 153 کیلوگرم مرفین، 446 کیلوگرم حشیش و افزون بر دو کیلوگرم شیشه است.

وی گفت: در این ارتباط چهار باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی،500 نفر دستگیر و 30 دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف شد. 

اخبار حوادث - عصرایران