اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

۶ زن و مرد در کمین خودروهای لوکس



سه زن و سه مرد گردانندگان باند سازمان‌یافته سرقت خودروهای لوکس بودند که در 2 مرحله به شکار طعمه‌هایشان می‌پرداختند.دزدان خودروهای مدل بالا زنان را طعمه قرار می‌دادند تا به سرقت‌هایشان دست بزنند.

به گزارش ایران، سرهنگ ستار خسروی رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: از سه ماه گذشته کارآگاهان در جریان شکایت‌هایی مبنی بر سرقت خودروهای مدل بالا با شگردهای مشابه در شهر‌های اصفهان، کرج و تهران قرار گرفتند که در پی آن سرقت‌های مسلحانه‌ای نیز از خریداران این نوع خودروها در شهر شیراز صورت گرفت.

وی ادامه داد: بلافاصله یک تیم تخصصی از کارآگاهان تشکیل و تحقیقات وسیعی در این زمینه آغاز و مشخص شد همه سرقت‌ها با شیوه طعمه قرار دادن زنان بد پوشش انجام شده است.

وی در خصوص شگرد دزدان گفت: دراین نوع سرقت‌ها زنان در مسیر خودروهای مدل بالا ایستاده و با طرح دوستی، سوار بر آن می‌شدند سپس راننده‌ها را به بهانه خرید تنقلات از خودرو خود پیاده می کردند و بلافاصله با کمک همدستان‌شان، خودرو را به سرقت می‌بردند.

خسروی افزود: مجرمان پس از سرقت، خودرو را به شیراز منتقل کرده و اقدام به تبلیغ فروش خودروهای مدل بالا در سایت‌های اینترنتی و درج آگهی در روزنامه‌ها می‌کردند و وقتی متقاضی با شماره تلفن ارائه شده تماس می‌گرفت از او می‌خواستند که با چک رمزدار به دفتر کار آنها مراجعه کند.

وی عنوان کرد: پس از مراجعه متقاضیان به دفتر، دزدان با تهدید مسلحانه دست و پای آنها را بسته و پس از کتک زدن و تزریق آمپول بی‌حسی به دست و گردنشان اموال آنها را سرقت و سریعاً به یکی از صرافی‌ها مراجعه می‌کردند و چک رمزدار را به پول تبدیل کرده و متواری می‌شدند.

سرهنگ خسروی اظهار داشت: با توجه به اهمیت این پرونده و خطرناک بودن نوع سرقت‌هایی که توسط اعضای این باند انجام شده، تحقیقات پلیس با دقت و ظرافت زیادی برای دستگیری این باند ادامه یافت و در دو عملیات مشترک در اصفهان و شیراز، سه مرد و سه زن دستگیر شدند.

وی گفت: با دستگیری این تبهکاران، همدست دیگر آنها نیز در عملیاتی در کرج در حالی که قصد خروج از کشور را داشت، دستگیر شد.

وی ادامه داد: از مجرمان چهار خودروی مدل بالا به همراه ۳۰ هزار دلار پول که در آخرین سرقت به دست آورده بودند، اسپری فلفل و مدارک خودروهای سرقتی و تعدادی مدارک جعلی خودرو کشف شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: اعضای این باند دارای سابقه زورگیری هستند و آثار جراحات وارده بر بدن آنها حاکی از خشونت آنها است.

پلیس دو مرد مالخر را نیز در این رابطه دستگیر کرده است.

 

 اخبار حوادث -   ایران


ویدیو مرتبط :
در رویای خودروهای لوکس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

6 زن و مرد در کمین خودروهای لوکس


سه زن و سه مرد گردانندگان باند سازمان‌یافته سرقت خودروهای لوکس بودند که در 2 مرحله به شکار طعمه‌هایشان می‌پرداختند.دزدان خودروهای مدل بالا زنان را طعمه قرار می‌دادند تا به سرقت‌هایشان دست بزنند.

روزنامه ایران: سه زن و سه مرد گردانندگان باند سازمان‌یافته سرقت خودروهای لوکس بودند که در 2 مرحله به شکار طعمه‌هایشان می‌پرداختند.دزدان خودروهای مدل بالا زنان را طعمه قرار می‌دادند تا به سرقت‌هایشان دست بزنند.

سرهنگ ستار خسروی رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: از سه ماه گذشته کارآگاهان در جریان شکایت‌هایی مبنی بر سرقت خودروهای مدل بالا با شگردهای مشابه در شهر‌های اصفهان، کرج و تهران قرار گرفتند که در پی آن سرقت‌های مسلحانه‌ای نیز از خریداران این نوع خودروها در شهر شیراز صورت گرفت.

وی ادامه داد: بلافاصله یک تیم تخصصی از کارآگاهان تشکیل و تحقیقات وسیعی در این زمینه آغاز و مشخص شد همه سرقت‌ها با شیوه طعمه قرار دادن زنان بد پوشش انجام شده است. وی در خصوص شگرد دزدان گفت: دراین نوع سرقت‌ها زنان در مسیر خودروهای مدل بالا ایستاده و با طرح دوستی، سوار بر آن می‌شدند سپس راننده‌ها را به بهانه خرید تنقلات از خودرو خود پیاده می کردند و بلافاصله با کمک همدستان‌شان، خودرو را به سرقت می‌بردند.

خسروی افزود: مجرمان پس از سرقت، خودرو را به شیراز منتقل کرده و اقدام به تبلیغ فروش خودروهای مدل بالا در سایت‌های اینترنتی و درج آگهی در روزنامه‌ها می‌کردند و وقتی متقاضی با شماره تلفن ارائه شده تماس می‌گرفت از او می‌خواستند که با چک رمزدار به دفتر کار آنها مراجعه کند.

وی عنوان کرد: پس از مراجعه متقاضیان به دفتر، دزدان با تهدید مسلحانه دست و پای آنها را بسته و پس از کتک زدن و تزریق آمپول بی‌حسی به دست و گردنشان اموال آنها را سرقت و سریعاً به یکی از صرافی‌ها مراجعه می‌کردند و چک رمزدار را به پول تبدیل کرده و متواری می‌شدند. سرهنگ خسروی اظهار داشت: با توجه به اهمیت این پرونده و خطرناک بودن نوع سرقت‌هایی که توسط اعضای این باند انجام شده، تحقیقات پلیس با دقت و ظرافت زیادی برای دستگیری این باند ادامه یافت و در دو عملیات مشترک در اصفهان و شیراز، سه مرد و سه زن دستگیر شدند.

وی گفت: با دستگیری این تبهکاران، همدست دیگر آنها نیز در عملیاتی در کرج در حالی که قصد خروج از کشور را داشت، دستگیر شد. وی ادامه داد: از مجرمان چهار خودروی مدل بالا به همراه ۳۰ هزار دلار پول که در آخرین سرقت به دست آورده بودند، اسپری فلفل و مدارک خودروهای سرقتی و تعدادی مدارک جعلی خودرو کشف شده است.

 رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: اعضای این باند دارای سابقه زورگیری هستند و آثار جراحات وارده بر بدن آنها حاکی از خشونت آنها است. پلیس دو مرد مالخر را نیز در این رابطه دستگیر کرده است.