اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

۴۰ روز اسارت در خانه دو برادر متجاوز



 

 

 

۴۰ روز اسارت در خانه دو برادر متجاوز

 

دختر جوانی كه ۴۰ روز در خانه دو برادر اسیر بود بعد از آزادی از شكنجه هایی كه در این مدت تحمل كرده بود، سخن گفت.

این پرونده ۱۶مهرماه با شكایت مردی میانسال به جریان افتاد. این مرد گفت: «دختر ۲۰ساله ام به اسم نازنین از دیروز مفقود شده است. دیروز قرار بود برای او خواستگار بیاید اما دخترم از خانه خارج شد و دیگر به منزل بازنگشت. در این مدت ما به خانه همه اقوام و بیمارستان ها سركشی كرده اما خبری از او به دست نیاورده ایم.»

كارآگاهان اداره ۱۱ پلیس آگاهی بعد از اطلاع از این موضوع تحقیقاتی را كلید زدند و در گام نخست با توجه به اینكه می دانستند نازنین با میل و اختیار خودش از خانه خارج شده است، به بررسی مكالمات تلفنی وی پرداختند. آنها فهمیدند این دختر طی یك ماه گذشته با شماره ای بیش از ۵۰۰مرتبه مكالمه داشته یا پیامك ردوبدل كرده است. افسران ویژه مبارزه با آدم ربایی راز ناپدید شدن دختر جوان را در این مكالمات یافتند اما وقتی با شماره موردنظر تماس گرفتند، فهمیدند گوشی خاموش است.

آنها در ادامه متوجه شدند این خط موبایل چندی قبل از صاحب اصلی اش به سرقت رفته و پرونده ای در این خصوص تشكیل شده است. كارآگاهان به ردیابی های تلفنی خود ادامه دادند تا اینكه به سرنخ هایی دست یافتند كه نشان می داد جوان ۲۹ساله ای به نام حسن در این ماجرا دست دارد. حسن همسایه خانواده نازنین بود و به این دختر علاقه داشت.

كارآگاهان این جوان را بازداشت كردند و به بازجویی از وی پرداختند اما او نیز از سرنوشت دختر موردعلاقه اش ابراز بی اطلاعی كرد و گفت: «بعد از اینكه از همسرم جدا شدم به نازنین علاقه پیدا كردم و قرار شد با هم ازدواج كنیم اما باخبر شدم او خواستگار دیگری دارد، برای همین دیگر پیگیر موضوع نشدم.»

كارآگاهان گفته های این جوان را قانع كننده ندانستند و به بازجویی از وی ادامه دادند تا اینكه او ۴۰روز بعد از گم شدن نازنین اقرار كرد این دختر را در خانه اش زندانی كرده است. به این ترتیب دختر جوان نجات یافت و وقتی تحت بازجویی قرار گرفت از شكنجه هایی كه تحمل كرده بود پرده برداشت. او گفت: «روزی كه قرار بود برایم خواستگار بیاید حسن از من خواست به خانه اش بروم تا مادرش من را ببیند و آنها هم برای خواستگاری اقدام كنند. وقتی به آنجا رفتم حسن و برادر ۲۰ساله اش به نام محمود من را با چاقو تهدید كردند و به زور به طبقه سوم خانه بردند و در یك قفس چوبی انداختند. آنها من را مورد آزار قرار دادند و بعد در قفس را قفل كردند.»

دختر جوان ادامه داد: «دیوارهای این قفس عایق بندی شده بود و آن را پشت رختخواب ها مخفی كرده بودند به همین دلیل صدایم به كسی نمی رسید. دو برادر در این مدت هر روز من را مورد آزار و اذیت قرار می دادند و هیچ راه فراری از آن خانه نداشتم و بیشتر مدت در آنجا بی هوش بودم تا اینكه ماموران من را پیدا كردند.»

بنا بر این گزارش در حال حاضر تحقیقات در این خصوص ادامه دارد و كارآگاهان در تلاش هستند تا به صحت یا سقم گفته های نازنین پی ببرند.... / روزنامه شرق 


ویدیو مرتبط :
ون لوکس فورد، خانه متحرک ۴۰ میلیون دلاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سه دختر ربوده شده پس از ده سال اسارت در خانه 3 برادر پیدا شدند + تصاویر



سه دختر ربوده شده پس از ده سال اسارت در خانه 3 برادر پیدا شدند + تصاویر

پیدا شدن سه زن در آمریکا پس از ۱۰ سال بی‌خبری خانواده‌هایشان از آنها به داستانی مرموز و جنجالی در این کشور تبدیل شده است. گزارش‌های اولیه نشان می‌دهد که این سه زن در ۱۰ سال گذشته توسط سه برادر در خانه‌ای زندانی شده بودند.

نیروهای پلیس ایالت اوهایو توانسته‌اند این سه زن را که حدود یک دهه پیش به صورت ناگهانی ناپدید شده بودند در خانه‌ای در شهر کلیولند پیدا کنند. اِماندا بری در سال ۲۰۰۳ در سن ۱۶ سالگی ناپدید شد، جینا دی جیزس یک سال بعد در سن ۱۴ سالگی مفقود شد و خانواده میشل نایت هم از سال ۲۰۰۲ و زمانی که ۲۰ ساله بود از او بی‌خبر بوده‌اند.
 
سه برادر ۵۰،۵۲ و ۵۴ ساله در رابطه با پرونده ربودن این افراد بازداشت شده‌اند. هنوز جزئیات زیادی از ماجرا مشخص نیست اما مقام‌های محلی شهر کلیولند گفته‌اند که این سه برادر اسپانیایی تبار هستند و یکی از آنها در محل پیدا شدن این سه زن زندگی می‌کرده است. خانواده  این سه زن پس از گذشت ۱۰ سال از مفقود شدن آنها اکنون در شوک به سر می‌برند و هنوز باورشان نمی‌شود آنها را سالم پیدا کرده‌اند. پدر و مادر این سه زن دیگر امیدی به دیدن دوباره فرزندانشان نداشتند و برخی از آنها حتی در تلاش برای پذیرفتن مرگ آنها بودند.  

آدم ربایی

 عکس‌هایی از ۱۰ سال قبل آماندا بری(سمت چپ) و جینا دی جیزس
 ماجرا پیدا شدن این سه زن از آنجا شروع شد که یک از اهالی شهر یک زن با بچه در بغل را دید که از خانه ای بیرون دویده و برای درخواست کمک فریاد می‌زده‌ است.
این مرد می گوید: صدای جیغ شنیدم و دختری را دیدم که مثل دیوانه ها سعی می کرد از خانه فرار کند. او فریاد می‌زد : کمکم کن فرار کنم. مدت هاست اینجا اسیرم. این مرد به اماندا بری کمک کرد که از این خانه مخوف فرار کند و وقتی به جای امنی رسیدند او از زندانی شدن دو زن دیگر در این خانه خبر داد. پس از فرار اماندا بری او با مرکز فوریت‌های پلیس تماس گرفت و با معرفی خود گفت: من ۱۰ سال است که ربوده شده‌ام.

   آدم ربایی

مردی که با کمکش باعث حضور نیروهای پلیس و نجات این سه زن شد
 
    آدم ربایی

 آخرین باری که خانم بری با خانواده‌اش تماس گرفته بود زمانی بود که به خواهرش زنگ زد تا بگوید از محل کارش  به خانه برمی‌گردد اما دیگر خبری از او نشد. جینا دی جیزش هم در سال ۲۰۰۴ در حال رفتن به خانه از مدرسه، ناپدید شده بود. این سه زن اکنون در بیمارستان به سر می‌برند اما گزارش‌ها نشان می‌دهد که حداقل  یکی از آنها در این مدت بچه‌دار شده است.

منبع:مهر