اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

۳ شیطان متجاوز به زنان پای چوبه دار



 

 

۳ شیطان متجاوز به زنان پای چوبه دار

 

 

سه مرد شیطان صفت که با ربودن زنان آنها را مورد آزار و اذیت قرار می دادند با تایید حکم اعدامشان و ارسال پرونده به دفتر رئیس قوه قضاییه در یک قدمی چوبه دار قرار گرفتند.

 

به گزارش خبرنگار مهر،رسیدگی به این پرونده از دی سال گذشته به دنبال شکایت دختر جوانی در پلیس آگاهی قزوین در دستور رسیدگی قرار گرفت. زن جوانی به ماموران گفت: ساعاتی قبل برای رفتن به خانه سوار خودروی مسافربر شخصی شدم. دقایقی پس از حرکت، راننده به بهانه اینکه قصد سوختگیری دارد، در پمپ بنزین توقف کرد و همان موقع ۳ تن از دوستانش نیز سوار شدند.پس از سوختگیری و حرکت خودرو، راننده تغییر مسیر داد و زمانی که به او اعتراض کردم، ۲ تن از سرنشینان خودرو با تهدید چاقو و ضرب و جرح مرا به حاشیه شهر کشانده و در بیابان مورد آزار و اذیت قرار داده و همانجا رهایم کردند.

پس از این شکایت، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی با دستور قاضی ملکی از شعبه اول بازپرسی دادسرای قزوین تحقیق در این باره را آغاز کردند. در ادامه با طرح چند شکایت مشابه از چهار شیطان صفت رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه ای شد. بررسی پرونده ها نشان داد، چهار شیطان صفت طعمه هایشان را از میان دختران جوان انتخاب کرده و راننده پس از طی مسافتی به بهانه بررسی صندوق عقب خودرو، پیاده شده و با کمک همدستانش دست، پا و دهان قربانی را می بندند.

تبهکاران سپس با استفاده از تاریکی، طعمه ها را به خارج از شهر منتقل کرده و پس از آزار و اذیت، از آنان اخاذی می کردند. در جریان تحقیقات تخصصی با بررسی دوربین مداربسته پمپ بنزین شماره خودروی تبهکاران به دست آمد. با کشف این سرنخ، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه ای شد و کارآگاهان در عملیاتی ضربتی، راننده و سه تن از همدستان او را که نسبت خانوادگی هم داشتند، دستگیر کردند. چهار تبهکار پس از روبه رو شدن با قربانی، لب به اعتراف گشودند.

پس از دستگیری تبهکاران، پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری استان قزوین فرستاده شد و قضات نیز سه تن از متهمان را به اتهام آزار و اذیت به اعدام و به اتهام آدم ربایی به زندان محکوم کردند. در ادامه با اعتراض چهار مرد شیطان صفت به حکم مجازات، پرونده برای رسیدگی نهایی به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان عالی هم حکم اعدام را تأیید کردند.

هم اکنون پرونده برای استیذان رییس قوه قضاییه به تهران فرستاده شده است تا سه مرد شیطان صفت بزودی به دار مجازات آویخته شوند..../ مهر 


ویدیو مرتبط :
بخشش قاتل پای چوبه دار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

4 شیطان‌صفت متجاوز پای چوبه دار


قربانی جنایت سیاه به مأموران گفت: ساعاتی قبل برای رفتن به خانه سوار خودروی مسافربر شخصی شدم. دقایقی پس از حركت، راننده به بهانه اینكه قصد سوختگیری دارد، در پمپ‌بنزین توقف كرد و همان موقع 3 تن از دوستانش نیز سوار شدند.

پرونده این ماجرا از دی سال گذشته به دنبال شكایت دختر جوانی در پلیس آگاهی قزوین در دستور رسیدگی قرار گرفت.
 
قربانی جنایت سیاه به مأموران گفت: ساعاتی قبل برای رفتن به خانه سوار خودروی مسافربر شخصی شدم. دقایقی پس از حركت، راننده به بهانه اینكه قصد سوختگیری دارد، در پمپ‌بنزین توقف كرد و همان موقع 3 تن از دوستانش نیز سوار شدند.
 
پس از سوختگیری و حركت‌ خودرو، راننده تغییر مسیر داد و زمانی كه به او اعتراض كردم، 2 تن از سرنشینان خودرو با تهدید چاقو و ضرب و جرح مرا به حاشیه شهر كشانده و هر چهار شرور مرا در بیابان مورد آزار و اذیت قرار داده و همانجا رهایم کردند. سرانجام با زحمت فراوان خود را به كنار جاده رسانده و با كمك راننده یك خودروی عبوری به شهر آمدم.
 
پس از این شکایت، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تحت نظر قاضی ملکی از شعبه اول بازپرسی دادسرای قزوین تحقیق در این‌باره را آغاز کردند. در ادامه با طرح چند شکایت مشابه از چهار شیطان‌صفت رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد. بررسی پرونده‌ها نشان داد، چهار شیطان‌صفت طعمه‌هایشان را از میان دختران جوان انتخاب کرده و راننده پس از طی مسافتی به بهانه بررسی صندوق عقب خودرو، پیاده شده و با كمك همدستانش دست، پا و دهان قربانی را می‌بندند.
 
تبهكاران سپس با استفاده از تاریكی، طعمه‌ها را به خارج از شهر منتقل كرده و پس از آزار و اذیت، از آنان اخاذی می‌كردند. در جریان تحقیقات تخصصی با بررسی دوربین مداربسته پمپ بنزین شماره خودروی تبهكاران به دست آمد.
 
با كشف این سرنخ، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و كارآگاهان در عملیاتی ضربتی، راننده و سه تن از همدستان او را كه نسبت خانوادگی هم داشتند، دستگیر كردند. چهار تبهكار پس از روبه‌رو شدن با قربانی، لب به اعتراف گشودند. پس از دستگیری تبهكاران، پرونده برای محاكمه به دادگاه كیفری استان قزوین فرستاده شد و قضات نیز متهمان را به اتهام آزار و اذیت به اعدام و به اتهام آدم‌ربایی به زندان محكوم كردند.
 
در ادامه با اعتراض چهار مرد شیطان صفت به حکم مجازات، پرونده برای رسیدگی نهایی به دیوان عالی کشور فرستاده شد كه قضات دیوان عالی هم حکم اعدام را تأیید کردند.

منبع: مشرق