اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

۳۰ درصد کارمندان دولت در یزد را افراد دیپلم و زیردیپلم تشکیل می‌دهند



اخبار,اخبار اجتماعی,یزد

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد گفت: ۳۰ درصد کارمندان دولت را افراد دیپلم و زیردیپلم تشکیل می‌دهند که باید برای آموزش و ارتقای آنان برنامه‌ریزی کرد.

سیدمجتبی حسینی‌پور در دومین جلسه هم اندیشی مسئولان تحول اداری دستگاه‌های اجرایی استان که در محل دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار شد، با اشاره به ارائه خدمت بالغ بر ۴۱ هزار نفر در دستگاه‌های اجرایی استان یزد گفت: به استناد آمار موجود، سطح تحصیلات حدود سی درصد از کارمندان استان دیپلم و زیر دیپلم است که این وضعیت می‌تواند کارایی و اثربخشی فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی را تحت تاثیر قرار دهد، بنابراین برای افزایش بهره وری دستگاه‌ها، توانمند سازی این افراد ضرورت دارد.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اشاره به سیاست‌های دولت تدبیر و امید در حوزه تحول اداری گفت: تاکید دولت بر نمود یافتن این فعالیت‌ها در سطح جامعه است.

وی افزود: تصمیم دولت، نزدیک شدن مباحث توسعه مدیریت به مدیریت توسعه است.

حسینی‌پور با ابراز رضایت از طرح‌های صورت گرفته در حوزه تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی گفت: عملکرد مثبت دانشگاه باید در ارتقای سلامت مردم نیز نقش موثر داشته باشد.

وی با اشاره به ورود خوب دانشگاه به مباحث تحول اداری، پیاده سازی سیستم اتوماسیون تردد، طرح قیمت تمام شده خدمات و سیستم رصد نیروی انسانی را به عنوان برنامه‌هایی که می‌تواند تاثیرات مثبت اجتماعی به همراه داشته باشد، نام برد و گفت که این موارد می‌تواند در سایر دستگاه‌های اجرایی مورد استفاده قرار گیرد.

محمدرضا وفایی نسب معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی نیز در این جلسه ورزش، نشاط و شادابی کارمندان دولت را پیش نیاز افزایش کارایی دستگاه‌ها عنوان کرد و گفت: بدیهی است وقتی کارمندان دستگاه شاداب و بانشاط باشند، روحیه پاسخگویی و ارائه خدمات در آنان افزایش می‌یابد.

در این جلس که باحضور نمایندگان ۲۰ دستگاه اجرایی همراه بود، تجربیات دانشگاه علوم پزشکی در حوزه تحول اداری نظیر: مهندسی مجدد فرآیند‌ها، زمینه سازی استقرار مدیریت دانش، برنامه ریزی برای رفاه کارمندان، تشکیل کمیته پژوهش HSR، ایجاد سیستم تشویقی و تنبیهی برای مسئولان، استقرار اتوماسیون تردد و حضور و غیاب کارمندان از راه دور، ترسیم برنامه استراتژیک، انجام طرح‌های رضایت سنجی و... ارائه شد.

پس از ارائه گزارش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی، موضوع توانمند سازی دستگاه‌های اجرایی در اجرای برنامه‌های اصلاح نظام اداری مطرح و مقرر شد تا ۹ محور اصلی در جلسات آتی به صورت تخصصی عنوان و مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

اخبار اجتماعی - ایلنا


ویدیو مرتبط :
دیپلم قانونی ◼دیپلم آسان ◼دیپلم رسمی ◼ آموزشگاه فرهنگ تبریز⚡ Fartabriz.com ⚡

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عرضه سبد کالایی رمضان به کارمندان دولت و فرهنگیان با ۲۰ درصد تخفیف



عرضه سبد کالایی رمضان به کارمندان دولت و فرهنگیان با ۲۰ درصد تخفیف

معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت از تخصیص سبد کالایی با ۲۰ درصد تخفیف برای کارمندان، فرهنگیان و نیروهای مسلح خبر داد.

حسن رادمرد  اظهارداشت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای کالاهای اساسی و اقلام پر مصرف در این ماه ، سبد کالایی برای کارمندان دولت، فرهنگیان و نیروهای مسلح در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این سبد شامل روغن، برنج، شکر، گوشت و در صورت تقاضا مرغ خواهد بود.

معاون وزیر صنعت گفت: قیمت کالاهای عرضه شده در این سبد 20 درصد پایین‌تر از قیمت تمام شده خواهد بود.

رادمرد گفت: تعاونی‌های مصرف کارکنان دولت، فرهنگیان  و نیروهای مسلح برای تهیه این سبد کالایی می‌توانند به بازرگانی داخلی و یا سازمان‌های صنعت، معدن، تجارت استان‌ها مراجعه کنند./فارس