اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

۳میلیون دلارهزینه زیباسازی ملکه قطر+عکس



 

 

همسر ایرانی امیر قطر، سه میلیون دلار برای انجام عمل های جراحی زیبایی در نقاط مختلف بدن خود هزینه کرده است.به گزارش افکارنیوز، مشرق به نقل از النخیل نوشت: موزه همسر شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی امیر قطر بعد از حضور در میان زنان بانفوذ جهان و بعد از اینکه در سال ۲۰۱۰ میلادی کاندیدای زیباترین زن جهان شد، توجه زیادی به چهره و اندام ظاهری خود کرد و در این راستا هزینه های میلیونی صرف کرده است.

 

 

 

موزه بنت ناصر المسند,عکس همسر امیر قطر

 

 

منابع نزدیک به موزه اعلام کردند که همسر شیخ حمد، عمل های جراحی زیبایی متعددی را در برخی اعضای خود انجام داده است.

 

در این عمل ها که تعداد آنها به ۱۲ جراحی می رسد، وی بالغ بر دو میلیون دلار در لندن پایتخت انگلیس هزینه کرده است.

وی همچنین ۸۰۰ هزار دلار نیز برای عمل جراحی زیبایی در دیگر اعضای بدن خود هزینه کرده و برای نقل و انتقال های محرمانه خود به مراکز زیبایی در لندن نیز بالغ بر ۲۰۰ هزار دلار هزینه کرده است.

 

 

موزه بنت ناصر المسند,عکس همسر امیر قطر

 

 

گفتنی است موزه بنت ناصر المسند دومین همسر از سه همسر امیر قطر «شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی»است. او یکی از مدافعان سرسخت حقوق زنان است وی فارغ التحصیل رشته جامعه شناسی است. برخی معتقدند که شیخه موزه ایرانی الاصل و اهل شیراز است و اسم واقعی اش زهره صادقی است. وی تا کنون این موضوع را تکذیب نکرده است.

 

شیخه موزه درسال ۱۹۹۹ در لندن با حاکم قطر ازدواج کرده و دارای یک پسر و یک دختر می باشد اولین آشنائی او با حاکم قطر در میهمانی افطاری حاکم در قصر شیخ قطر بوده است.

 

 

 

موزه بنت ناصر المسند,عکس همسر امیر قطر

 

 

موزه بنت ناصر المسند اولین زن از خاندان سلطنتی است که مناصب حکومتی دارد او تابو هایی که در بین عرب ها در مورد زنان وجود داشت شکست به طوری که نماینده ویژه یونسکو در امور آموزش پایه و پیشرفته و رئیس بنیاد آموزش و علوم و توسعه جامعه قطر شد..../افکارنیوز


ویدیو مرتبط :
‫ویرایش عکس عروس داماد ( ترکیب بندی و زیباسازی عکس )‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردی که نزدیک بود ملکه زیبایی شود + عکس



 

 

مردی که نزدیک بود ملکه زیبایی شود

 

مردی از ایالتYakutia روسیه تصمیم گرفت در مسابقات زیبایی &#۰۳۹;Miss Yakutia” شرکت کند!  به گزارش مشرق به نقل از آخرین، او اول به آرایشگاه ماهری رجوع کرد بعد تعدادی لباس شب کرایه کردو سپس پیش عکاس ماهری رفت و عکس های حرفه ای از خود انداخت.

 

پس از آن که عکس های خودش را برای سایت مسابقات پست کرد به مراحل فینال هم رسید!

 

اما دو روز بعدش توسط شخصی لو رفت که او زن نیست بلکه مرد است و از مسابقه اخراج شد./آسوشیتدپرس