اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

۲ قاچاقچی نوزاد در چین به اعدام محكوم شدند



 

 ۲ مرد چینی به اتهام قاچاق و ربودن نوزاد به اعدام محكوم شدند.مقامات دپارتمان دادگستری چین در بیانیه ای اعلام كردند كه این دو مرد به اتهام قاچاق و ربودن ۴۰ نوزاد توسط دادگاه عالی این كشور به اعدام محكوم شدند.

 

در این بیانیه آمده است، این دو مرد كه اهل شرق چین هستند با ربودن نوزادان از استان های «سی چوآن » و «یونن» اقدام به فروش آنها به روستاییان در استان «فوجیان» به مبلغ ۶ هزار دلار برای هر نوزاد می كردند.

براساس اعلام دپارتمان دادگستری چین، خرید و فروش و قاچاق نوزادان پسر در مناطق روستایی این كشور یك امر عادی است و خانواده ها با سقط و از بین بردن نوزادان دختر، پول خوبی برای داشتن حتی یك فرزند پسر به قاچاقچیان و دلالان انسان می دهند.... / جام جم آنلاین 


ویدیو مرتبط :
اعدام شرور و قاچاقچی اهوازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صدور حكم اعدام فوتبالیست قاچاقچی



 

 

صدور حكم اعدام فوتبالیست قاچاقچی

 

به گزارش خبرنگار ورزشی شبكه خبر آتی نیوز، یكی از بازیكنان سابق فوتبال ایران كه مدت‌هاست وارد كارهای خلاف و خرید و فروش مواد مخدر شده اكنون در آستانه اعدام قرار گرفته است.

یكی از بازیكنان تیم فوتبال پرسپولیس در این زمینه به خبرنگار ورزشی شبكه خبر آتی‌نیوز، گفت: آنطور كه شنیده‌ام حكم اعدام این بازیكن صادر شده و به زودی او اعدام خواهد شد.

در خانه این بازیكن مواد مخدر پیدا شد و قاضی نیز بر طبق قانون رای خود را در این زمینه صادر كرده است.

یك كارشناسان حقوقی فوتبال در این زمینه به خبرنگار ورزشی آتی نیوز گفت: متاسفانه مطالبی كه برخی نشریات ورزشی در حمایت از این بازیكن سابق می‌نوشتند به نوعی به ضرر او تمام می شد زیرا شائبه دخالت در كار قوه قضاییه و تحت تاثیر قرار دادن قاضی از آنها استنباط می‌شد.