اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

۲۵برزیلی قربانی سیلاب و رانش زمین شدند



 

 ۲۵برزیلی قربانی سیلاب و رانش زمین شدند

 

دپارتمان حوادث غیرمترقبه برزیل اعلام كرد كه در پی بارش باران های سیل آسا و وقوع سیلاب در اكثر نقاط این كشور، دست كم ۳۵ تن جان خود را از دست دادند.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در گزارش دپارتمان حوادث غیرمترقبه برزیل آمده است كه در پی وقوع سیلاب در این كشور علاوه بر ۳۵ كشته، بیش از ۳۰ هزار تن هم بی خانمان شده اند و تاكنون نیز برای اسكان آنان مكانی مناسبی انتخاب نشده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش دپارتمان حوادث غیرمترقبه این كشور كه در خبرگزاری آسوشیتدپرس هم منتشر شده است، شهرهایی همچون «جوندال»، «سائو پائولو»، «ریو دو ژانیرو» و «اسپیرتیو سانتو» بیش از شهرهای دیگر این كشور با سیلاب و رانش زمین مواجه شدند.

همچنین بر اساس اعلام دپارتمان اورژانس این كشور دو كودك چهار و ۹ ساله در میان قربانیان این سیلاب دیده می شوند.

علاوه بر این، كارشناسان دپارتمان هواشناسی این كشور یادآور شدند كه این وضعیت جوی تا اواخر هفته جاری همچنان ادامه می یابد.... / خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
رانش زمین در بریتیش کلمبیا قربانی گرفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رانش زمین در چین 11 قربانی گرفت



خبرگزاری شینهوای چین روز چهارشنبه در گزارشی از لینگژیان، از کشته شدن حداقل 11 تن بر اثر رانش زمین ناشی از باران های سیل آسا در شرق این کشور خبر داد.

به گزارش ایرنا، بارش باران های سیل آسای دو روز گذشته در استان جیانگشی در شرق این کشور موجب رانش زمین و کشته شدن حداقل 11 شهروند این کشور شد.

این گزارش حاکی است که شدت باران در شرق این کشور به حدی بود که ساعت 20 و 27 دقیقه سه شنبه شب به وقت محلی در روستای ییمن در بخش لینگژیان موجب رانش زمین نیز شد، به گونه ای که در همان لحظات اولیه رانش زمین چند خانه روستایی در زیر خاک مدفون و چند تن کشته و ناپدید شدند.
رانش زمین در چین 11 قربانی گرفت
این گزارش به نقل از هواشناسی چین از ادامه این باران های شدید تا 24 ساعت آینده در شرق کشور خبر داد و افزود: تاکنون صدها منزل مسکونی منطقه ویران و 10 هزار نفر از ساکنان آن ها ناگزیر به ترک خانه و کاشانه خود شدند.

 

اخبار,اخبار حوادث,رانش  زمین


شینهوا همچنین به نقل از برخی مسئولان محلی، از ادامه جست وجوها برای یافتن برخی دیگر از کشته ها و یا مفقودان احتمالی این رانش زمین خبر داد و افزود: این باران های سیل آسا حتی بیش از 13 هزار هکتار از زمین های کشاورزی منطقه نیز کاملا زیر آب برده است.

 اخبار  حوادث  - ایرنا