اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

۲۰ خدمت دندانپزشکی زیر پوشش بیمه پایه



اخبار,اخباراجتماعی,دندانپزشکی

 

 اخباراجتماعی  - 20 خدمت دندانپزشکی زیر پوشش بیمه پایه

  مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: ۲۰ خدمت دندانپزشکی زیر پوشش بیمه پایه قرار گرفتند.

انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ستاد کشوری نظارت بر تعرفه ها در این باره افزود: هیئت دولت 21 آبان این موضوع را مصوب و به ما ابلاغ کرد که 20 خدمت دندانپزشکی شامل خدمات درمانی، آموزشی، پیشگیری و بهداشتی تحت بیمه پایه سلامت قرار گیرد که ما فورا آن را برای اجرا به همه استان‌ها ابلاغ کردیم. وی گفت: برخی از این خدمات شامل پرکردن دندان شماره 6، کشیدن بعضی دندان‌ها، جرم گیری، ‌فلورایت تراپی، فیشور سیلنت،‌ آموزش و نحوه صحیح نخ دندان کشیدن است.


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: هم‌ اکنون K دندانپزشکی خصوصی 3 برابر k دولتی است، بنابراین بیمه شدن خدمات دندانپزشکی انگیزه لازم را برای عقد قرارداد مراکز ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی با سازمان های بیمه‌گر پایه فراهم می‌کند.

 

 اخبار اجتماعی  - بهار نیوز


ویدیو مرتبط :
تبلیغ خلاقانه بیمه پوشش مکمل بیمه ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خدمات دندانپزشکی تحت پوشش بیمه قرار گرفت



اخبار,اخبار اجتماعی , خدمات دندانپزشکی

 

اخبار اجتماعی - خدمات دندانپزشکی تحت پوشش بیمه قرار گرفت

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت از تحت پوشش بیمه قرار گرفتن 5 خدمت دندانپزشکی خبر داد و گفت: در حقیقت بیمه دندان پزشکی ابلاغ و تعرفه آن نیز مشخص شده است.

انوشیروان محسنی بندپی درباره بیمه دندانپزشکی گفت: با هدف گسترش خدمات بیمه پایه در کشور، خدماتی که تاکنون به دلایلی در فهرست بیمه قرار نگرفته اند باید مورد بررسی قرار گیرند. با این هدف در حال حاضر این خدمات در قالب جدید در حال شناسایی و بررسی است.

او در ادامه با بیان این مطلب که این سازمان تعداد خدمات سلامت برای اقشاری که تحت پوشش بیمه قرار دارند، را افزایش داده است، گفت: در حقیقت امسال پنج خدمت دندانپزشکی را جزوء تعهدات بیمه ای قرار گرفته است.

به گفته مدیر عامل سازمان بیمه سلامت؛ پنج خدمتی که بیشتر جنبه پیشگیری آموزشی و مراقبتی دارد، مد نظر قرار گرفته و در واقع بیمه دندان پزشکی ابلاغ و تعرفه آن نیز مشخص شده است.

اخبار اجتماعی - پیام نو